در نمايشگاه سنگ محلات
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان يزد گفت: كنسرسيوم صادراتي خوشه سنگ استان يزد در قالب غرفه مشترك در دهمين نمايشگاه سنگ ساختماني ايران در نيمور محلات حضور پيدا كرد.
کد خبر: ۵۱۱۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲ 19 October 2017
به گزارش «تابناک یزد»،سید مسعود عظیمی  در بازدید از نمایشگاه سنگ ساختمانی ایران  گفت: در این نمایشگاه که با حضور بیش از 400 شرکت داخلی و خارجی برگزار می‌شود، کنسرسیوم صادراتی خوشه سنگ استان یزد به ارائه محصولات و تولیدات شرکت‌های فعال سنگ می‌پردازد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد تصریح کرد: صنایع شرکت‌کننده در  فضای نمایشگاهی به وسعت 20 هزار مترمربع فضای سرپوشیده و 70 هزار مترمربع فضای باز، محصولات و دستاوردهای خود درزمینهٔ انواع سنگ و سنگ‌های فرآوری شده ، ماشین‌آلات معدن و ابزارآلات مربوطه را در معرض نمایش قراردادند.

عظیمی افزود: شرکت‌های تولیدکننده سنگ از برزیل برای اولین بار، ایجاد مرکز مذاکرات  B 2 B، تجار کشورهای ایتالیا، چین، هند، ترکیه، اتریش، نروژ، آذربایجان، نیجریه، غنا، عمان و کویت در این نمایشگاه حضور دارند.

وی خوشه‌های کسب‌وکار را یکی از راهکارهای ارتقاء سطح توانمندی تولیدکنندگان داخلی و افزایش رقابت‌پذیری آن‌ها در بازار داخل و خارج برشمرد و گفت: اقدامات صورت  در این نمایشگاه بین‌المللی  را می‌توان از اهرم‌های مؤثر و قدرتمند در رونق بازار محصولات خوشه‌های کسب‌وکار استان یزد در داخل و خارج از کشور برشمرد.

لازم به ذکر است: این نمایشگاه از تاریخ 25 الی 28 مهرماه به مدت 4 روز در شهر نیمور در شهرستان محلات استان مرکزی دایر بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار