کد خبر: ۵۱۱۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ 19 October 2017
 به گزارش «تابناک یزد»،مدیرکل ورزش و جوانان یزد با اشاره به اینکه یزد رتبه نخست کشور در ورزش‌های همگانی را کسب کرد، گفت: برگزاری همایش کویرنوردی ویژه بانوان و کودکان در یزد خبر داد. مسعود شریعتی در نشست خبری که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد، اظهار داشت: توسعه سلامت، تحرک بدنی و توجه به فعالیت‌های نشاط‌آمیز ورزشی بهترین هدیه‌ای است که می‌توان به مردم استان یزد اهدا کرد.

وی با اشاره به ارزیابی‌های صورت گرفته از ورزش‌های همگانی در استان‌های مختلف کشور، گفت: استان یزد با آذربایجان غربی هم رده شده و در رتبه اول کشوری قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد تصریح کرد: توسعه ورزش همگانی در استان یزد که منجر به کسب این افتخار شد، نتیجه تلاش و همکاری تمام هیئت‌های ورزشی و اصحاب رسانه استان بود.

شریعتی در ارتباط با برنامه‌های هفته تربیت بدنی در یزد گفت: همایش ورزش صبحگاهی و اجرای مسابقات ورزشی با عنوان بانوان سفیران سلامت، مسابقات ورزشی ویژه زندانیان زن و اهدای جوایز و تجهیزات ورزشی به بند نسوان، مسابقات تیراندازی با کمان استان، همایش ورزش صحبگاهی ویژه بانوان، همایش کویرنوردی خانوادگی با اولویت بانوان و کودکان، برگزاری مسابقات ورزش‌های کویری و برگزاری همایش ورزش صبحگاهی بانوان از جمله برنامه‌های اختصاصی این هفته ویژه بانوان است.

وی افتتاح سایت تیراندازی با کمان بافق، افتتاح سالن ورزشی خیری و وقفی امام حسین(ع)، برگزاری همایش کوهنوردی و کویرنوردی آقایان، برگزاری 15 جشنواره فرهنگی ورزشی در 10 شهرستان استان، بیش از 750 مسابقات ورزشی در بخش‌ها و روستاها، 50 همایش پیاده‌روی، کویرنوردی و کوهنوردی و دوچرخه‌سواری در سطح استان را از دیگر برنامه های این هفته در یزد عنوان کرد.

وی در اواسط این نشست با قطع کردن صحبت‌های خود، اقدام به انجام مصاحبه تلفنی با رادیو یزد کرد که این اقدام موجب نارضایتی خبرنگاران حاضر در نشست شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار