کد خبر: ۵۱۰۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳ 18 October 2017
به گزارش «تابناک یزد»،مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتي استان يزد گفت: برای تأمین زیرساخت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی یزد به 45 میلیارد تومان نیاز داریم. سید مسعود عظیمی  در جلسه شورای معاونین این شرکت با اشاره به سال اقتصادی مقاومتی، تولید و اشتغال اظهار داشت: در سال بسیار حساسی قرار داریم و وظیفه و مسئولیت مضاعفی بر عهده دستگاه‌های متولی صنعت نهاده شده است و در این راستا تلاش دوچندانی را از سوی همه کارکنان می‌طلبد.

عظیمی افزود: یکی از مسائلی که در این موقعیت زمانی با آن روبرو هستیم پیگیری دریافت و جذب اعتبارات عمرانی برای هزینه کرد در ایجاد و توسعه زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی است که ضروری است توسط معاونت برنامه‌ریزی شرکت مرتباً پیگیری شود.

وی تصریح کرد: در افق کوتاه‌مدت بر اساس وضعیت موجود و پیش‌بینی‌شده نیاز به بیش از 45 میلیارد تومان برای تأمین آب، برق، گاز، راه و مخابرات شهرک‌ها، نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی موردنیاز است.

عظیمی ادامه داد: دستیابی به شاخص‌های تعیین‌شده، پاسخگویی به تکالیف مجمع و دستگاه‌های نظارتی، تسریع در پاسخ‌دهی به درخواست‌های سازمان‌های بالادستی و ... باید در دستور کار معاونین شرکت قرار گیرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار