کد خبر: ۵۱۰۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ 18 October 2017
به گزارش «تابناک یزد»، اولین جلسه کمیته رزمایش و انرژی ستاد نکوداشت هفته پدافند غیرعامل استان یزد, با حضور اعضا و در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، محمدحسن صباغزادگان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد رئیس کمیته رزمایش و انرژی، ضمن بیان احکام اعضای این کمیته، وضعیت زیرساخت‌های استان یزد را مناسب ارزیابی کرد و یکی از اهداف اصلی انجام رزمایش را آمادگی برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی به صنایع، تاسیسات و نیروی انسانی در مواقع حساس برشمرد.
 
برگزاری اولین جلسه کمیته رزمایش و انرژی پدافند غیرعامل استان یزد 

وی ارتباط صنایع زیربنابی آب، برق، نفت و گاز را مانند حلقه‌های زنجیر به‌هم‌پیوسته توصیف کرد و خواستار برنامه‌ریزی دقیق برای انجام رزمایش شد.

مهندس صباغزادگان، طرح‌های تولید پراکنده DG را پشتیبان شبکه برق در مواقع حساس برشمرد و افزود: به منظور آمادگی هرچه بیشتر صنعت برق کشور در 10 آبان ماه, رزمایشی سراسری,  برای نقاط حساس کشوراجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، در ادامه جلسه علیرضا حاجی‌حسنی دبیر کمیته پدافند غیرعامل شرکت برق منطقه‌ای، هدف برگزاری رزمایش را رسیدن به سطح بالایی از آمادگی در شرایط واقعی برشمرد و سناریونویسی دقیق، مدیریت مناسب و عارضه‌یابی دقیق را از عوامل موفقیت در رزمایش برشمرد.

سپس نمایندگان شرکت‌های ‌توزیع برق، آب منطقه‌ای،گاز و نیروی انتظامی به بیان برنامه‌های رزمایش سازمان خود پرداختند و احکام صادره از سوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به هریک از مدیران این شرکت ها اهدا شد.
 
برگزاری اولین جلسه کمیته رزمایش و انرژی پدافند غیرعامل استان یزد 
 
برگزاری اولین جلسه کمیته رزمایش و انرژی پدافند غیرعامل استان یزد 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار