شهر تاریخی یزد هم اکنون پس از ثبت در فهرست میراث جهانی یونسکو بیش از پیش مورد توجه جهانیان قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۱۰۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲ 17 October 2017
به گزارش «تابناک یزد»،مدیر کل میراث فرهنگی استان یزد  گفت: شهر تاریخی یزد  هم اکنون پس از ثبت در فهرست میراث جهانی یونسکو بیش از پیش مورد توجه جهانیان قرار گرفته است. 

فاطمه دانش افزود:  یکی از رویکردهای مهم یک شهر جهانی، تبدیل آن به مقصد گردشگری است، به گونه ای که گردشگر فقط برای دیدن آن شهر سفر خود را آغاز کند.  
وی گفت: امیدواریم شهرداری شهر جهانی یزد در تحول جدید خود شعار و رسالتی جدید را در تمام سطوح مدیریتی و کارشناسی و با نگاهی دقیق به ویژگی‌های شهر یزد اهداف اجرایی خود را با تبدیل این شهر جهانی به یک مقصد گردشگری دنبال نموده تا با همراهی و همیاری این اداره کل، شهر جهانی یزد به مقصدی مناسب و بی نقص برای گردشگران تبدیل شود.
دانش یزدی با اشاره به این نکته که مدیریت گردشگری وظیفه پیگیری امور گردشگران داخلی و خارجی را بر عهده دارد، افزود: در حال حاضر گردشگری محور توسعه کشور است و باید بیش از گذشته به این مهم توجه شود، در همین راستا مسئولان باید با دید باز و ویژه ای این مهم را مورد توجه قرار دهند و برنامه ریزی های لازم را برای توسعه و بهره برداری از ظرفیت‌های گردشگری به مرحله اجرا درآورند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد  افزود: با اشاره به اجرای طرح پایلوت شهر گردشگری در یزد، مقرر شد نتایج اقداماتی که در راستای تبدیل یزد به شهر گردشگری انجام می‌شود، به سایر شهرهای توریستی کشور تعمیم داده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار