کد خبر: ۵۱۰۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ 17 October 2017
به گزارش «تابناک یزد»،رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اردکان با اشاره به خشکسالی‌های پی در پی درا ستان یزد، گفت: گروهی از خیرین محیط زیست با توزیع علوفه در پارک ملی سیاهکوه، این ظرفیت ملی را از آسیب خشکسالی نجات دادند.
«مرتضی عزیزی» با اشاره به خشکسالی‌های متعدد استان یزد، اظهار کرد: مشکلات بی آبی محیط زیست استان با ساخت آب انبارها توسط اداره کل محیط زیست یزد و آبرسانی مداوم با کامیون تا حدود زیادی رفع شده است.

وی با بیان این‌که مشکل تغذیه حیات وحش برای عبور از بحران به تخصیص اعتبارات مناسب‌تری نیاز دارد، افزود: سیاست اداره کل محیط زیست استان تغذیه دستی حیات وحش به صورت مستمر نیست زیرا این فعالیت موجب آسیب به چرخه‌های زیستی منطقه می‌شود.

رییس اداره محیط زیست شهرستان اردکان گفت: اخیرا در قالب گروه‌های خیرین مقدار هشت هزار و 210 کیلوگرم علوفه خشک و با کیفیت قابل قبول در پارک ملی سیاهکوه ذخیره و در حال توزیع هستند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این کمک‌های مردمی که با نیت حفظ سرمایه‌های زیستی کشور و رعایت حقوق حیوانات انجام می‌شود موجب کمک به عبور از بحران خشکسالی شده و آسیب کمتری به حیات وحش پارک ملی سیاهکوه وارد می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار