کد خبر: ۵۱۰۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ 17 October 2017
به گزارش «تابناک یزد»،مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد از برگزاري همایش بزرگ کویرنوردی خانوادگی در کویر فهرج یزد به مناسبت هفته تربيت بدني خبر داد.

 «آزاده دهقان» در نشست هماهنگی و هم اندیشی مسئولین ورزش بانوان ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌هاي استان ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش، گفت: این هفته فرصتی بسیار مناسبی است تا همه ظرفیت‌ها و پتانسیل استان را برای کمک به رشد و توسعه ورزش و همچنین نهادینه کردن ورزش همگانی در بخش بانوان در درون خانواده ها به کار گیریم .

وی افزود: یکی از عمده ترین مشکلات جوامع امروز کمک تحرکی و ماشینی شدن زندگی انسان‌هاست که خود این مسئله اثرات مخرب و منفی را بر سلامت افراد می‌گذارد، به همین دلیل توجه به ورزش و پرداختن به آن می‌تواند تا حد بسیار زیادی از این آسیب‌ها جلوگیری کند .

مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد تاکید کرد: ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها با برنامه‌ریزی متناسب و تعامل با تمامی هیئت‌های ورزشی جهت برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های فرهنگی و ورزشی که به مناسبت هفته تربیت بدنی در سطح شهرستان ها برگزار می‌شود،باید با تمام قوا فعالیت کنند .

دهقان در ادامه خاطرنشان کرد: همایش ورزش صبحگاهی بانوان در کلیه شهرستان‌ها یکی از برنامه‌های شاخص برنامه‌ریزی شده است که انتظار میرود با برنامه ریزی و اطلاع رسانی دقیق این همایش با حضور چشمگیر بانوان استان برگزار شود .

وی افزود: همچنین همایش بزرگ کویرنوردی خانوادگی نیز روز جمعه 28 مهرماه در کویر فهرج یزد برگزار می‌شود که کلیه بانوان علاقمندان می‌توانند در این همایش ورزشی حضور پیدا کنند .

شناسایی مشکلات ورزش بانوان، ارائه برنامه های هفته تربیت بدنی، استعدادیابی، ارائه عملکرد ورزشی شش ماهه اول و ارائه تقویم ورزشی شش ماهه دوم از اساسی‌ترین مسائل این جلسه بود .

در پایان جلسه نيز مسئولین ورزش بانوان ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها برنامه های خود را در هفته تربیت بدنی و ورزش را ارائه و در این خصوص بحث و تبادل نظر شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار