رئیس اداره بهزیستی مهریز گفت: 58 مرکز غیر دولتی همسو با فعالیت های مختلف این نهاد در این شهرستان فعالیت دارد که خدمات مختلفی را ارایه می کنند.
کد خبر: ۵۰۹۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 16 October 2017
به گزارش «تابناک یزد»،علیرضا علیزاده در جمع مسئولان مهریز به نقش جلب مشارکت های بخش خصوصی و واگذاری امور اشاره کرد و افزود: بهزیستی در بیش از 150 ماموریت باید وظایف خود را سالانه انجام دهد.
وی ادامه داد: قطعا این همه کار و فعالیت و افرادی زیادی که زیر پوشش هستند خود به تنهایی نمی تواند امور مختلف را انجام دهد و باید خیران و بخش خصوصی بهزیستی را حمایت و همراهی کنند.
این مسئول اظهار کرد: در حال حاضر در مهریز 12 مرکز توانبخشی فعال است که از این تعداد 11 مرکز آن غیردولتی و یک مرکز دولتی است که خدمات لازم را ارائه می دهد.
به گفته علیزاده، در این شهرستان با همکاری خیران و بخش خصوصی و کمک های مستمر مردم سه مرکز روزانه سالمندی ، یک مرکز شبانه روزی و همچنین چهار مرکز ویزیت در منزل سالمندی فعالیت دارند.
وی تصریح کرد: 20 مهدکودک با حدود 300 عضو شامل 10 مهد در شهر و همچنین 10 مهد کودک در مناطق روستایی بخش مرکزی مهریز نسبت به ارائه خدمات مورد نیاز به کودکان زیر 6 سال وظایف خود را انجام می دهند.
این مسئول اظهار کرد: 42 درصد از پرونده های ارجاعی به اورژانس اجتماعی مهریز در سال گذشته در خصوص طلاق به سازش ختم شد و امسال این میزان به حدود 33 درصد رسیده است.
علیزاده در ارتباط با اشتغال مددجویان زیر پوشش یادآور شد: در یکسال گذشته افزون بر 150 وام مشاغل خانگی و خرد به مددجویان پرداخت شد و همچنین 11 نفر نیز از طریق بیمه کارفرمایی مشغول به کار شده اند .
حدود 2 هزار و 500 نفر در مهریز زیر پوشش خدمات مختلف بهزیستی هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار