« محمدمهدی خانی زاده بهابادی» با حضور محمود شاکری شمسی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد به عنوان شهردار جدید بهاباد معرفی شد.
کد خبر: ۵۰۹۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ 16 October 2017
به گزارش «تابناک یزد»،به همین منظور مراسمی  در محل سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر بهاباد برگزار شد و شاکری شمسی با بیان اینکه بهاباد شهرستانی نسبتا توسعه یافته و آرام است افزود: با نگاه دولت به این منطقه همت و تلاش همه مسئولان خصوصا فرماندار را در ارتباط با توسعه می طلبد.
وی با اشاره به اینکه شهرداری بهاباد از شهرداری های خوب استان یزد است، اظهار کرد : شهردار جدید به عنوان چهارمین شهردار استان است که امروز معرفی می شود .
وی تصریح کرد: از 21 شهرداری استان 19 شهردار معرفی شدند و 2 شهردار هنوز معرفی نشدند که در آینده نزدیک معرفی خواهند شد.
شاکری شمسی دیروز در بافق گفته بود، از مجموع شهرداران استان 10نفر با نظر اعضای پنجمینن دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر، در سمت خود ابقا شدند،که یکی از آنان شهردار بافق بود.
شاکری شمسی در ادامه مدیریت شهری را یکی از بحث مطرح‌ شده در کمسیون تخصصی دولت عنوان کرد و افزود: دولت امکان واگذاری بخشی از وظایف شهرداری به نهادهای عمومی و غیردولتی را در لایحه‌ای تقدیم مجلس کرد تا شهرداری با وظایف گسترده‌ای که دارد در آینده بهتر کار کند.
این مسئول به تعامل، همراهی و تلاش مسئولان در راه خدمت هر چه بیشتر و بهتر به شهروندان اشاره کرد و گفت :خدمت به مردم و ارباب رجوع یک نوع عبادت است و از ثواب و ارزش بیشتری برخوردار است .
شاکری شمسی عنوان کرد: احکام شهرداران بالای جمعیت 200 هزار نفر توسط وزیر کشور صادر و شهرهای با جمعیت کمتر از این عدد احکام آنها پس از تایید اعضای شورای شهر از سوی استاندار صادر می شود .
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری یزد به بحث آی سی تی یا شهروند الکترونیک تاکید کردو افزود : با اجرای شهروند الکترونیک در شهرداری ها از این پس افراد که ساکن شهرهای مختلف هستند می توانند با مراجعه به سامانه شهرداری بهاباد یا یزد عوارض خودرو یا اخذ پروانه ساختمان را در شهرداری محل سکونت خود پرداخت کنند که این کمک بزرگی به شهرداری هاست .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار