عضو کمیسیون صادرات اتاق تعاون ایران با اشاره به ضرورت معرفی برندهای داخلی به بازارهای خارجی، گفت: اولین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی و محصولات کشاورزی به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۰۹۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱ 16 October 2017

به گزارش «تابناک یزد»،سید احمد میرزایی در نشست خبری با بیان اینکه توسعه صادرات یکی از اولویت‌های اجرایی اتاق تعاونی استان یزد است، گفت: یکی از وظایف اصلی اتاق تعاونی استان یزد در صادرات و توسعه اقتصادی، مشاوره تجاری است که در این راستا از تمام ظرفیت‌ها استفاده شده است.

وی با اشاره به ضرورت معرفی برندهای داخلی به بازارهای خارجی، افزود: در این راستا اولین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی و محصولات کشاورزی با حضور تجار کشورهای قطر، عمان، عراق، پاکستان و روسیه از 11 تا 15 دی‌ماه سال جاری به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.

عضو کمیسیون صادرات اتاق تعاون ایران عنوان کرد: طبق اصل قانون 24 اساسی بخش دولتی و خصوصی مکملی از بخش تعاونی هستند و متأسفانه در این زمنیه غفلت‌هایی صورت گرفته است؛ در صورتی که استان یزد در بخش تعاون و حوزه‌های اقتصادی و صادراتی از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است.

میرزایی، حضور تجار خارجی نمایشگاه بین‌المللی را از ویژگی‌های مهم این نمایشگاه خواند و تصریح کرد: عموم مردم می‌توانند در نوبت عصر به صورت عمومی از محصولات نمایشگاه بازدید کنند؛ همچنین در نوبت صبح تولیدکنندگان می‌توانند با تجار خارجی در خصوص کیفیت و مزیت محصولات با هم مذاکره کنند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: بخش تعاونی با شرکت در نمایشگاه از تخفیف‌های ویژه‌ای برخوردار خواهد شد؛ بنابراین امیدواریم از این ظرفیت کمال استفاده به عمل آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار