کد خبر: ۵۰۹۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 16 October 2017
به گزارش «تابناک یزد»، 637 میلیون تومان وام اشتغال در شش‌ماهه نخست سال ۹۶ به ۵۹ خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان میبد پرداخت شد که این تعداد وام اعطائی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶۰ درصد افزایش داشته است.
مدیر کمیته امداد شهرستان میبد گزارشی از عملکرد این نهاد در حوزه اشتغال و خودکفایی در شش‌ماهه نخست سال ۹۶ ارائه کرد.
به گزارش سایت خبری کمیته امداد؛ حسین زین‌الدینی، مدیر کمیته امداد شهرستان میبد بابیان اینکه توانمندسازی و شکوفایی استعدادها و تأمین خوداتکایی نیازمندان و محرومان از مهم‌ترین اهداف این نهاد است، گفت: 637 میلیون تومان وام اشتغال در شش‌ماهه نخست سال ۹۶ به ۵۹ خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان میبد پرداخت شد که این تعداد وام اعطائی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶۰ درصد افزایش داشته است.
مدیر کمیته امداد شهرستان میبد بابیان اینکه فراهم‌سازی زمینه لازم برای ایجاد اشتغال پایدار از وابستگی مددجویان به کمیته امداد کاسته است، افزود:  هم‌اکنون یک هزار و 598 خانوار تحت حمایت طرح‌های خودکفایی کمیته امداد هستند، مددجویان تحت حمایت با دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی و همچنین فراگیری آموزش‌های لازم در این زمینه به استقلال اقتصادی و خودکفایی رسیده و به‌تدریج از چرخه حمایتی این نهاد خارج می‌شوند .
 وی با اشاره به کاهش ۱۲ درصدی مددجویان تحت حمایت در شش‌ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال ۹۵، گفت: کمیته امداد شهرستان میبد در شش‌ماهه نخست سال ۹۶ به هزار و 588 خانوار تحت حمایت با جمعیت دو هزار و 539 نفر و ۸۲۴ خانوار نیازمند غیر تحت حمایت (هزار و 895 نفر) خدمات ارائه کرده است.
زین‌الدینی در ادامه با اشاره به پرداخت وام قرض‌الحسنه کارگشایی به مددجویان تحت حمایت، افزود: 148 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه کارگشایی در شش‌ماهه نخست سال ۹۶ برای رفع بخشی از مشکلات زندگی مددجویان تحت حمایت به ۳۵ خانواده متقاضی اعطاء شد.
 وی یادآور شد: یک میلیارد و 191 میلیون تومان کمک بلاعوض در شش‌ماهه نخست امسال در قالب خدمات حمایتی، بهداشت و درمان، مسکن، فرهنگی، تأمین جهیزیه نوعروسان و کمک‌معیشت به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند غیر تحت حمایت پرداخت شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار