عضو کمیسیون شوراها گفت: ۴۰ نماینده به حوزه‌های مختلف نمایندگان مجلس اضافه شده‌اند و تنها ۷ حوزه انتخابیه است که اختلافاتی در مورد اضافه شدن به تعداد نمایندگانشان وجود دارد.
کد خبر: ۵۰۷۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰ 13 October 2017
به گزارش «تابناک یزد»، احمد علیرضابیگی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص جلسات کارگروه تقسیمات کشوری کمیسیون شوراها، اظهار داشت: در این جلسات موضوع افزایش تعداد نمایندگان بررسی می‌شود که بعد از اتمام تعطیلی مجلس این موضوع به کمیسیون شوراها می‌آید.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پس از بررسی این موضوع در کمیسیون شوراها با مجامع نمایندگان استانی جلساتی را برگزار می‌کند، بیان کرد: پس از بررسی‌های لازم در کمیسیون، این موضوع در صحن مجلس پیگیری می‌شود.

وی افزود: 40 نماینده به حوزه‌های مختلف نمایندگان مجلس اضافه شده‌اند و تنها 7 حوزه انتخابیه است که اختلافاتی در مورد اضافه شدن به تعداد نمایندگانشان وجود دارد که تکلیف آن ها نیز مشخص می‌شود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لایحه دولت در زمینه افزایش تعداد نمایندگان، گفت: دولت در زمینه افزایش تعداد نمایندگان لایحه‌ای را به مجلس شورای اسلامی ارائه کرده است
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
اقا دو سه تا نماینده به یزد اضافه کنید این نماینده فعلی که کاری بلد نیستند شاید این دوسه تا نماینده جدید کاری بکنن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار