تیم ملی فوتبال کشورمان در معادله‌ای جالب از سید ۴ به سید ۳ قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ رفت.
کد خبر: ۵۰۷۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱ 12 October 2017
به گزارش «تابناک یزد»، در حالی که گزارش‌ رسانه‌های بین‌المللی حاکی از قرار گرفتن تیم ملی فوتبال ایران در سید 3 قرعه‌کشی جام جهانی 2018 روسیه است، سایت «weglobalfootball.com» در گزارشی به چگونگی این اتفاق اشاره کرده است.

این سایت نوشته که ایران تا پیش از بازی‌های شب گذشته مرحله انتخابی جام جهانی 2018 در سید چهار قرار داشته، اما شکست 2 بر یک بامداد امروز (چهارشنبه) آمریکا مقابل ترینیداد و توباگو در منطقه کونکاکاف (آمریکای مرکزی و شمالی و حوزه دریای کارائیب) معادلات را به سود ایران تغییر داد و تیم تحت‌هدایت کارلوس کی‌روش از سید 4 به سید 3 تغییر مکان داد و در واقع جای آمریکا را در این سید گرفت. آمریکا پیش بازی از با ترینیداد و توباگو در سید 3 بود. این تیم از راهیابی به جام جهانی 2018 روسیه باز ماند.

در سوی دیگر در منطقه آمریکای جنوبی، پرو با تساوی یک بر یک برابر کلمبیا و با توجه به شکست 3 بر صفر شیلی برابر برزیل، ضمن راهیابی به مرحله پلی‌آف بین‌قاره‌ای جای شیلی را در سید 2 گرفت.

این سایت با احتمال در نظر گرفتن صعود تیم‌هایی همچون ایتالیا و هندوراس به جام جهانی، آنها را نیز در این سیدبندی گنجانده است.

سیدبندی تا قبل از بازی‌های شب گذشته

سیدبندی بعد از بازی‌های شب گذشته

 
 
تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار