مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: ترکیب درآمدهای مالیاتی این استان از ۹۴ درصد در شش ماهه اول سال ۹۵ به حدود ۹۷ درصد در مدت مشابه سال جاری افزایش یافت.
کد خبر: ۵۰۶۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱ 11 October 2017
به گزارش «تابناک یزد»علی نمازی، دبیر ستاد درآمد استان یزد در نشست ستاد درآمد، توسعه و تجهیز منابع استان اظهار کرد: میزان درآمد مصوب مالیاتی شش ماهه اول سال ۹۶، شش هزار و ۴۴۳ میلیارد ریال است که نسبت به میزان مصوب، چهار درصد کاهش اما نسبت به میزان وصولی مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد رشد دارد.
وی درآمدهای مالیات مستقیم را شامل نقل و انتقال املاک، حقوق بخش عمومی و خصوصی، اشخاص حقوقی غیر دولتی ، مشاغل و غیره و درآمدهای مالیاتی غیرمستقیم را شامل مالیات بر ارزش افزوده، نقل و انتقال و شماره گذاری خودرو، عوارض خروج از کشور و سایر کالا و خدمات عنوان کرد.
دبیر ستاد درآمد استان یزد گفت: در شش ماه اول سال جاری سه هزار و ۹۵۱ میلیارد ریال مالیات به صورت مستقیم و دو هزار و ۲۵۷ میلیارد ریال به صورت غیر مستقیم وصول شده است.
این مقام مسئول همچنین میزان درآمد مصوب شش ماهه اول سال ۹۶ را شش هزار و ۸۶۳ میلیارد ریال و میزان وصولی آن را شش هزار و ۳۸۱ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: میزان وصولی امسال در این زمینه نسبت به مصوب ۷ درصد کاهش؛ اما نسبت به وصولی مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد رشد دارد.
میزان درآمد عمومی مصوب ۱۲ ماهه سال جاری استان یزد ۱۳ هزار و ۷۰۷ میلیارد ریال اعلام شده است که از این میزان ۱۲ هزار و ۸۸۶ میلیارد ریال مالیات تشکیل می دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار