کد خبر: ۵۰۶۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۴ 11 October 2017
 به گزارش «تابناک یزد»معاون اجرایی سپاه الغدیر یزد با بیان اینکه افزایش دانش مردم در زمینهٔ پدافند غیرعامل سبب کاهش آسیب‌ها می‌شود گفت: فرهنگ‌سازی پدافند غیرعامل در یزد بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

 سرهنگ علی استادی  در جلسه شورای پدافند استان یزد با تاکید بر ضرورت بررسی و توجه به فعالیت های صورت گرفته توسط دستگاه‌های مختلف استان در ارتباط با پدافند غیرعامل، اظهار داشت: هر دستگاه و اداره‌ای به ‌طورمعمول با انجام امور خود به‌ گونه‌ای پدافند غیرعامل را نیز در دستور کار خود دارد و در حال انجام آن است.

معاون اجرایی سپاه الغدیر یزد با بیان اینکه نقش دستگاه‌های مختلف در ارتباط با تقویت پدافند غیرعامل در استان یزد تبیین و مشخص شود، افزود: باید دقت داشته باشیم که اگر اداره‌ای در ارتباط با پدافند غیرعامل وظایف خود را به‌خوبی انجام ندهد ممکن است با مشکل سختی روبه‌رو شویم، به همین دلیل دستگاه‌ها باید نسبت به این مسئله اهتمام ویژه و خاص داشته باشند.

وی بالا بردن دانش مردم نسبت به اهمیت پدافند غیرعامل و وظایفی که در هنگام بروز مشکلات باید انجام دهند را بسیار حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: اگر نسبت به این مسئله از سوی مدیران و مردم توجهات لازم صورت گیرد، مطمئناً بهترین خروجی را در استان یزد به دنبال داریم. فرهنگ‌سازی یکی از مهم‌ترین ابعاد در زمینهٔ پدافند غیرعامل است که اگر به ‌درستی مورد توجه قرار گیرد، به ‌طور حتم نتیجه دلخواه حاصل می‌شود.

معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد به بخشی از فعالیت‌های این نهاد در ارتباط با پدافند غیرعامل اشاره کرد و گفت: لازم است نسبت به فرهنگ‌سازی در این زمینه بیش از پیش توجه داشته باشیم.

در ادامه این نشست سایر اعضای شورای پدافند غیرعامل استان یزد هم به بیان توضیحاتی در ارتباط با موضوع نشست و عملکرد دستگاه خود در این زمینه پرداختند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار