کد خبر: ۵۰۶۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴ 10 October 2017
به گزارش «تابناک یزد»،رئیس پلیس راهور یزد از ترخیص وسایل نقلیه توقیفی در استان با ۳۰ درصد تخفیف به مناسبت هفته ناجا خبر داد.

سرهنگ منصور جمشیدی اظهار داشت: صاحبان وسیله نقلیه توقیفی می توانند تا پایان هفته ناجا نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه این شرایط شامل همه وسایل توقیفی نیست، ادامه داد: این شرایط فقط شامل وسایل نقلیه ای می شود که دارای جرائم و شکایت کیفری نبوده و بر اساس تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف شده باشند.

جمشیدی بیان داشت: مالکان وسایط نقلیه می توانند ضمن پرداخت جریمه با همراه داشتن کارت وسیله نقلیه، کارت ملی یا شناسنامه خود و سند مالکیت وسیله نقلیه به واحد ترخیص واقع در محل راهنمایی و رانندگی استان و شهرستان های تابعه مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: خودروها و موتورسیکلت هایی که تنها به علت ارتکاب تخلفات رانندگی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی متوقف و به پارکینگ هدایت شده اند در ایام هفته ناجا ترخیص می شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی یزد خاطرنشان کرد: تسهیلات مذکور مشمول خودرو و موتورسیکلت هایی که بنا به دستور مراجع قضایی توقیف شده اند، نشده و لازم است این وسایل توسط مراجع قضایی تعیین تکلیف شوند.

جمشیدی همچنین یادآور شد: وسایل نقلیه ای که به علت نداشتن بیمه نامه شخص ثالث معتبر توقیف شده اند پس از تمدید بیمه نامه شخص ثالث با بهره مندی از شرایط تخفیفی هفته ناجا در همین مدت، ترخیص می شوند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار