کد خبر: ۵۰۶۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ 10 October 2017
به گزارش «تابناک یزد»،مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد یزد از برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در این استان خبر داد.

محسن رستگاری با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در استان یزد اظهار کرد: این دوره از مسابقات قرآنی در مرحله استانی در تاریخ ۲۱ مهرماه جاری در یزد برگزار می شود.
وی افزود: شرکت کنندگان در این دوره افرادی هستند که از مراحل شهرستانی به مرحله استانی راه پیدا کرده اند و در صورت کسب رتبه به مرحله کشوری اعزام می شوند.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد گفت: این دوره از مسابقات در دو گروه برادران و خواهران در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال در محل دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک استان یزد برگزار می شود.
رستگاری ادامه داد: این دوره از مسابقات در گروه برادران در رشته های قرائت، حفظ کل و حفظ ۲۰ جز، ترتیل، اذان و در گروه برادران نیز در رشته های قرائت، حفظ کل و ۲۰ جز، ترتیل برگزار می شود.
وی ادامه داد: همچنین رشته صحیح خوانی نماز نیز به صورت شهرستانی برگزار می شود.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد ادامه داد: آزمون مفاهیم قرآن و نهج‌ البلاغه به صورت سراسری و الکترونیکی روز (۲۸ مهر) برگزار می شود.
یادآور می شود مرحله کشوری دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد (۱۴ الی ۱۷ آذر) در مشهد مقدس برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار