کد خبر: ۵۰۰۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ 26 September 2017
به گزارش «تابناک یزد»، معاون فرهنگی اجتماعی نیروی انتظامی استان اصفهان با اشاره به انتشار فیلمی در فضای مجازی با عنوان «حرکت ناشایست و عجیب راننده تاکسی در اصفهان» گفت: موضوع یک اختلاف خانوادگی بوده است.
 


جهانگیر کریمی امروز در گفت‌وگو با فارس در اصفهان با اشاره به انتشار فیلمی در فضای مجازی با عنوان «حرکت ناشایست و عجیب راننده تاکسی در اصفهان» اظهار داشت: موضوع یک اختلاف خانوادگی بوده است و راننده و آن خانم همدیگر را می‌شناسند.

وی با بیان این که استنباط این که یک اتفاق در جامعه است و یا این که تصادفی رخ داده صحیح نیست، توضیح داد: خانمی که در تصاویر مشاهده می‌شود قبل از حرکت راننده تاکسی، با هم در حال صحبت بودند که راننده حرکت می‌کند.

معاون فرهنگی اجتماعی نیروی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: آن خانم می‌خواسته از حرکت تاکسی جلوگیری کند اما راننده به راه می‌افتد.

جهانگیری اضافه کرد: این حادثه یک مهر ماه رخ داده است و پس از بررسی پلیس مشخص شد خانوادگی بوده و طرفین از هم شکایت کرده و مانند یک پرونده معمولی در حال رسیدگی است.
 
در یکی از برنامه تلویزیونی کلیپی منتشر شد که در آن راننده تاکسی با سرعت در خیابان در حال حرکت بوده و خانمی روی شیشه جلوی خودرو آویزان است، این تصاویر واکنش کاربران را به همراه داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار