کد خبر: ۴۹۹۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱ 25 September 2017
به گزارش «تابناک یزد»،معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداري يزد از فعالان صنف ميوه‌فروشي خواست تا از انبار ضايعات اين بخش در مجاورت مغازه‌هاي خود يا ديگر اماكن تجاري و مسكوني خوداري كنند.

«محمدرضا رحیمی» با اشاره به آتش‌سوزی اخير يك باب مغازه میوه فروشی  واقع در میدان همافر شهر يزد، تصریح کرد: اكثر اين قبيل آتش‌سوزی‌ها ناشي از انبار کردن ضایعات و جعبه‌های چوبی و پلاستیکی میوه در مجاورت مغازه یا در داخل واحدهاي كسب است.

وی افزود: معمولاً اين مواد در صورت سهل‌انگاري خيلي زود مشتعل مي‌شوند و به دليل حجم زیاد آنها در اكثر مواقع مي‌تواند خسارات غیرقابل جبراني را به دنبال داشته باشد.

رحیمی با تاکید بر اين كه از مغازه‌دارن اين صنف بايد ضايعات خود را به دور از مغازه يا ديگر اماكن تجاري و مسكوني نگهداري كنند، عنوان كرد: به اين افراد توصيه مي‌شود حتي المقدور به صورت روزانه این ضایعات را به انبارها یا ضایعات‌فروشی‌ها انتقال دهند و آنها را به نحوي کاملاً از محل كسب خود دور کنند.

معاون آتش‌نشاني يزد در پایان نيز يادآور شد: خوشبختانه آتش‌سوزی میوه‌فروشی ميدان همافر كه به دليل سهل‌انگاري در اين مورد دچار حريق شده بود، با اقدام به موقع دو ایستگاه آتش‌نشانی نزديك به محل مهار شد و خوشبختانه خسارت جاني نداشت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار