مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: دفاع مقدس برگرفته از نهضت حسینی است.
کد خبر: ۴۹۹۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲ 25 September 2017
حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح دوشنبه در جمع دانش آموزان دبیرستان معارف و علوم اسلامی دلوار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ۳۱ شهریور مصادف با آغاز تهاجم ناجوانمردانه رژیم بعث عراق به سرکردگی استکبار جهانی امریکای جنایتکار و هم‌پیمانانش به میهن اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: وقتی استکبار جهانی و هم پیمانانش به‌ویژه رژیم غاصب صهیونیستی و کشورهای غربی مستعمره خود یعنی حکومت ستمشاهی ایران را از دست دادند و با شکست مواجه شدند و منافع خود را از دست دادند جنگ نیابتی را به سرکردگی صدام و حزب بعث علیه نظام اسلامی آغاز کردند.

وی افزود: استکبار جهانی در دوران دفاع مقدس با تمام قوا از این رژیم متجاوز حمایت گسترده اعم از سیاسی، نظامی و تبلیغاتی کرد و به خیال خام خود پنداشت که انقلاب اسلامی که کار خود را تازه شروع کرده با شکست مواجه می شود.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی افزود: دشمنان ایران اسلامی غافل از این بودند که نظام اسلامی با پایه های معنوی توانمندی بنا نهاده شده و بر اساس خدامحوری و اعتقاد لازم به نصرت ها و وعده های ارزشمند الهی دفاع جانانه خود را آغاز کرده و با تمام قوا با تکیه بر قدرت معنوی و عدم وابستگی به بلوک شرقی و غربی در مقابل متجاوزین ایستاد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: انقلاب برخوردار از رهبری الهی و مقتدر و ملتی غیور و شجاع و ولایت‌مدار بود و این دو محور اساسی یعنی رهبری الهی و مردم شجاع دست به دست هم دادند و با تمام قوا در مقابل تمامی دشمنان ایستادند و در ۸ سال کامل چنان سیلی به دشمنان زدند و چنان افتخاری خلق کردند که مایه عزت برای ایران اسلامی در تاریخ ثبت شد.

وی افزود: حضرت امام (ره) با صدور فرمان تشکیل ارتش بیست میلیونی هشت سال جانانه در مقابل همه قدرت های جهان ایستاد به گونه ای که دشمن به عقب رانده شد و مناطق ارزشمندی که در اختیار دشمن قرار گرفته شده بود پس گرفته شدند.

حجت‌الاسلام سروستانی ادامه داد: در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس چه جوانانی که ایثار و مقاومت کردند و خون خود را نثار راه امام (ره) و انقلاب کرده و با نثار خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اضافه کرد: امروز انقلاب به‌عنوان یک قدرت بلامنازع نقش خود را ایفا کرده و درخت انقلاب چنان تنومند شده که بر کشورهای مستضعف و مسلمان سایه افکنده است.

وی تاکید کرد: مردم همچون دوران دفاع مقدس هوشیار باشند زیرا دشمنی دشمنان بیشتر شده و می طلبد که با حضور آگاهانه در صحنه، خطه بطلانی بر دسیسه های دشمنان بکشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار