پیکر مطهر شهید مدافع حرم، محسن حججی به زودی وارد کشور می‌شود. برنامه استقبال و تشییع پیکر مطهر این شهید در سه شهر مختلف برگزار خواد شد.
کد خبر: ۴۹۹۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ 25 September 2017
به گزارش «تابناک یزد»، پیکر مطهر شهید مدافع حرم، محسن حججی به زودی وارد کشور می‌شود. برنامه استقبال از پیکر مطهر این شهید، در لحظه ورود پیکر در فرودگاه با حضور مقامات بلند پایه و تشریفات نظامی برگزار خواهد شد. سپس پیکر مطهر برای انجام مقدمات تشییع و تدفین به ستاد معراج شهدای مرکز در تهران منتقل می‌شود. بعد از آن پیکر مطهر شهید برای طواف گرد ضریح مقدس حضرت ثامن الحجج، علی‌ابن موسی الرضا(ع) به مشهد مقدس منتقل خواهد شد.

سپس طبق آنچه که امروز روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد. مراسم بزرگ تشییع پیکر مطهر در تهران در روز چهارشنبه پنجم مهرماه 96 با حضور عموم مردم برگزار می‌شود. سپاه پاسداران از آحاد مختلف مردم برای حضور شکوهمند و گسترده در آیین عاشورایی تشییع پیکر مطهر پاسدار شهید محسن حججی دعوت بعمل آورده است.

بعد از انجام مراسم تشییع، پیکر مطهر این شهید مدافع حرم بی‌سر به شهر اصفهان منتقل شده و مراسم تشییعی با حضور مردم غیور و همشهریان شهید حججی برگزار خواهد شد. بعد از این تشییع مراسم وداع خانوادگی با پیکر مطهر این شهید در شهرستان نجف آباد برگزار شده و مراسم تدفین پیکر مطهر او در زادگاهش یعنی نجف آباد استان اصفهان برگزار می‌شود.

شهید محسن حججی یکی از نیروهای لشکر زرهی 8 نجف اشرف و از نیروهای فعال موسسه شهید احمد کاظمی بود. او اهل اصفهان و 25 ساله بود که در منطقه مرزی عراق و سوریه طی یورش داعش، اسیر و دو روز بعد از اسارت همچون سالار شهید اباعبدالله الحسین علیه السلام به درجه رفیع شهادت نائل شد. از این شهید بزرگوار یک فرزند دو ساله به یادگار مانده است.
 
//باشگاه خبرنگاران پویا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار