فرمانده انتظامی استان یزد گفت: بحث کنترل جرائم، برقراری و ارتقای امنیت اجتماعی و ارتقای احساس امنیت نیاز به حضور موثر نیروهای انتظامی و امنیتی دارد، در این خصوص لازم است گشت های انتظامی در اجرای ماموریت ها هدفمند عمل کنند.
کد خبر: ۴۹۸۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ 24 September 2017
به گزارش «تابناک یزد»، ایرج کاکاوند در جمع معاونان، رئیسان و فرماندهان پلیس استان با تاکید به اینکه پیشگیری جرائم باید در اولویت باشد، افزود: برای تحقق اهداف مختلف انتظامی همه باید همکاری کنند.
وی تصریح کرد: ماموران گشت­ های پلیس باید عوامل ناامن کننده حوزه استحفاظی را بشناسند و بر این اساس برنامه ریزی کنند تا فرصت از مجرمانی که قصد ناامن کردن جامعه دارند، گرفته شود.
رئیس پلیس استان با تاکید بر اطلاع رسانی و استفاده از ظرفیت بالای مشارکت مردمی گفت: یقینا آموزش، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در خصوص تبعات جرم، نتیجه بهتری را خواهد داشت.
سرتیپ کاکاوند در ادامه با بیان اینکه موضوع قرارگاه جهادی آموزش در دستور کار ویژه پلیس استان است، ادامه داد: پلیس همواره نیازمند آموزش است و آموزش هم باید مستمر است که پلیس می تواند به مهارت کافی برسد و در ماموریت های خود نیز به موفقیت دست یابد.
وی بیان کرد: هرچه به امر آموزش توجه بیشتر کنیم در ماموریت هایمان موفق تر خواهیم بود و مشکلات کمتری خواهیم داشت ، زیرا آموزش با سلامت و بهداشت روانی کارکنان ارتباط تنگاتنگی دارد.
این مسئول با تاکید به پاسخگویی به مطالبات مردمی و رفتار مناسب و اخلاق حسنه با شهروندان اضافه کرد: ماموریت های پلیس، گسترده و پیچیده است و روز به روز پیچیده تر هم می شود، بنابراین آگاه سازی و آموزش کارکنان پلیس در پیشگیری از مشکل ، مهم و ضروری است.
کاکاوند با تاکید به رعایت نظم و انضباط ظاهری کارکنان از زحمات کارکنان پلیس این استان در برقراری نظم و امنیت مطلوب در جامعه قدردانی کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار