دبیر کارگروه مدو لباس کشور با اعلام این خبر گفت: لباس‌هایی با نمادهای شیطان‌پرستی به‌صورت محدود وارد بازار شده‌اند که از نمادهایی نزدیک به نمادهای عاشورایی در آن‌ها سودجویی شده است.
کد خبر: ۴۹۸۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۲ 25 September 2017
به گزارش «تابناک یزد»، حمید قبادی دبیر کارگروه مد و لباس کشور در گفت‌وگو با فارس در خصوص ورود لباس‌های مشکی با نمادهای شیطان‌پرستی به بازار گفت: برخی از سودجویان به دنبال ذائقه سازی و از طریق شبکه‌های اجتماعی برای لباس‌های حاوی نمادهای شیطان‌پرستی بودند که در بدو امر با آن‌ها برخورد شد.

دبیر کارگروه مدو لباس بابیان اینکه دشمنان دین  همواره در شکل‌های مختلف تلاش می‌کنند خدشه‌ای به ساحت دین وارد کنند اظهار داشت: گرچه هوشیاری جامعه دینی همواره مانع خدشه و آسیب دیدن جامعه از این راه‌ها می‌شود.
 
ورود لباس‌های مشکی با نماد شیطان‌پرستی به بازار کشور +عکس 

(در طراحی یکی از این  لباس ها از 3 علامت شیطان‌پرستی شامل دست دارای 2 شصت، رز سفید و یک‌چشم بالای رز استفاده شده است.)

قبادی با تأکید بر اینکه باید در مقابل نمونه‌های این‌چنینی هشیار باشیم گفت: تحریف در لباس عاشورایی و استفاده از تصاویر نامناسب بر پایه لباس مشکی با تغییر حروف، ‌تصاویر و نمادها از اهداف موردنظر بدخواهان دین بوده است.

وی افزود: لباس‌هایی با نمادهای شیطان‌پرستی به‌صورت محدود وارد بازار شده‌اند که از نمادهایی نزدیک به نمادهای عاشورایی در آن‌ها سود جسته شده است.

دبیر کارگروه مدو لباس بابیان اینکه تا این لحظه ظهور جدی و دامنه‌داری از ارائه چنین لباس‌هایی در بازار مشاهده نشده است، ابراز داشت: توجه و دقت عزاداران اباعبدالله حسینی کمک می‌کند تا مفاهیم دستکاری‌شده جایگزین مفاهیم حقیقی عاشورا نشود.

وی اظهار داشت: همواره لباس عاشورایی به‌عنوان یکی از روش‌های مهم برای انتقال مفاهیم عاشورایی موردتوجه بوده است.

قبادی تصریح کرد: دستمایه کارهای هنرمندان در لباس عاشورایی باید دارای مضامین فکری، تصاویر دینی و انتقال نمادهای عاشورایی باشد.

دبیر کارگروه مد و لباس خاطر نشان کرد: نمایشگاه لباس عاشورایی جریان سازی قابل‌توجهی در انتقال مفاهیم عاشورایی داشته است و زمینه استفاده عمومی از لباس های عاشورایی را افزایش داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار