مسوول ستاد مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع)، شعبه استان یزد گفت: همایش شیرخوارگان حسینی، همزمان با سراسر کشور 31 شهریور در 200 نقطه استان برگزار می شود.
کد خبر: ۴۹۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۹ 21 September 2017

به گزارش «تابناک یزد»،سید محمود حسینی در جمع خبرنگاران استان با بیان اینکه همایش یاد شده در چهار هزار نقطه در ایران برگزار می شود افزود: این مراسم در مناطق شهری و روستایی استان همزمان با اولین جمعه ماه محرم برگزار می شود.
وی از توزیع 30 هزار لباس ویژه مراسم شیرخوارگان استان خبر داد و اظهار کرد:لباس، نذرنامه و سربند ویژه شیرخوارگان نیز همزمان با روز برگزاری آئین شیرخوارگان در محل برگزاری همایش توزیع خواهد شد.

 


مسوول ستاد مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در استان یزد اضافه کرد: مداحی، حمل گهواره حضرت علی اصغر(ع)، قرائت زیارت عاشورا، مرثیه سرایی و سخنرانی از بخش های مختلف همایش شیرخوارگان حسینی است.
حسینی از عموم مادران به همراه شیرخوارگانشان برای شرکت در این آیین و همدردی با مادر شهید شش ماهه کربلا دعوت و خاطر نشان کرد: این مراسم ساعت 8:30 در سراسر استان برگزار می شود.
مسوول ستاد مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در استان یزد ادامه داد: شعار اصلی این همایش 'یا صاحب الزمان(عج) ' است و از چندسال قبل تا به الان تمام پیشانی بندهای کودکان هم با این شعار مزین شده است.
سال گذشته همایش شیرخوارگان حسینی در 150 نقطه استان یزد برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار