کد خبر: ۴۹۳۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ 13 September 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛مراسم تجلیل از مدال آوران نابینا و کم‌بینای استان یزد با حضور رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

 حسین دشتی، رئیس هیئت ورزشی نابینایان و کم بینایان استان یزد  در این مراسم با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه ورزش کم بینایان و نابینایان استان یزد اظهار داشت: تلاش شده از طریق ورزش افراد نابینا و کم بینا را در جامعه فعال کنیم و از این طریق، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آنها را مورد استفاده قرار دهیم.

وی افزود: در سال ۹۵ در استان یزد در رشته های شنا، گلبال، پرس سینه و شطرنج فعالیت داشتیم که در این زمینه با توجه به پیشرفت ها اعزام به مسابقات ملی و کشوری نیز انجام شده است.

رئیس هیئت ورزشی نابینایان و کم بینایان استان یزد خاطرنشان کرد: در این مسابقات نیز توانستیم در مجموع ۱۵ مدال طلا، ۱۲ نقره و ۱۳ مدال برنز کسب کنیم که این نشان دهنده هنر و ظرفیت استان است.

به گزارش مهر، این مراسم با حضور رئیس فدراسیون ورزشی نابینایان و کم‌بینایان کشور، مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد و جمعی از ورزشکاران کم‌بینا و نابینای استان یزد در محل خانه تاریخی ابراهیمی برگزار شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار