مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی ترمه دستجردی یزد گفت: حفظ تنها سهمیه فوتبال این استان در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته2 باشگاه های کشور، ایجاد نشاط در جامعه و میان علاقه مندان و در نهایت، دفاع از اعتبار فوتبال استان، هدف اصلی این باشگاه در تیمداری است.
کد خبر: ۴۹۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ 13 September 2017
تیم فوتبال فولاد یزد که در فصل گذشته در لیگ دسته یک کشور ناکام ماند و به دسته 2 سقوط کرد طی چند سال اخیر با مشکلات مالی زیادی دست به گریبان بوده و بدهی سنگینی از خود بر جا گذاشت بطوری که در نخستین مسابقه خود در فصل جدید لیگ 2 در برابر حریف خود ظاهر نشد.
همین امر، مسوولان ورزش استان را به تکاپو انداخت و پس از حرف و حدیث های زیاد در نهایت، تیم فولاد به شرکت ترمه دستجردی واگذار شد و قرار شد بعد از پرداخت بدهی تیم فولاد، این تیم با نام جدید یعنی تیم ترمه دستجردی در رقابتها حاضر شود.
سید علی پاکزاد مقدم  افزود: نماینده فوتبال استان در لیگ 2 با همکاری کادر فنی و بازیکنان خود برای دفاع از اعتبار فوتبال استان در مقابل حریفان حاضر می شود.
وی ادامه داد: برای حضور تیم استان یزد در لیگ امسال ، هوشنگ کیا به عنوان سرمربی انتخاب شده و امیدواریم با همدلی تمام افراد بتوان برای موفقیت، بیش از گذشته تلاش کرد.
وی اظهار کرد: تمام تلاش ما بهره گیری و استفاده از بازیکنان بومی در تیم است ولی اگر نیاز باشد قطعا از نفرهای غیر بومی برجسته برای تقویت تیم دعوت به همکاری خواهد شد.
پاکزاد ابراز امیدواری کرد که با همکاری بخش های مختلف و همراهی دلسوزان بتوان برای حضور قوی تیم در لیگ دسته 2 کشور، امسال اقدام های شایسته را انجام داد.
تیم فولاد، تنها نماینده فوتبال استان یزد در لیگ دسته 2 باشگاه های کشور است که پس از غیبت در نخستین مسابقه خود، در هفته دوم این رقابت ها، 22 شهریورماه در ورزشگاه عضدی رشت میهمان تیم داماش گیلان خواهد بود.
بر اساس قرعه کشی ، تیم فولاد یزد در گروه اول با تیم های شاهین شهرداری بوشهر ، کارون اروند خرمشهر ، داماش گیلان ، فولاد نوین اهواز ، استقلال آبی (گل ابریشم) ، نیروی زمینی تهران ، زاگرس یاسوج ، شموشک مازندران ، قشقایی شیراز و مس نوین کرمان هم گروه شده است.
در گروه دوم این مسابقات تیم های استقلال اهواز ، شهرداری کاشان ، نفت و گاز گچساران ، هف سمنان ، شهرداری بندرعباس ، سردار بوکان ، شاهین ماهشهر (استقلال جنوب) ، شهرداری ارومیه ، کاسپین قزوین ، پرسپولیس مشهد و شهدای بابلسر حضور دارند.
در گروه سوم نیز تیم های خیبر خرم آباد ، شهرداری همدان ، نفت امیدیه ، شهرداری فومن ، پاس همدان ، گیتی پسند اصفهان ، کیمیا فرایند تهران ، بعثت کرمانشاه ، خوشه طلایی ساوه ، شهرداری بم و پتروکیان شوشتر ( پالایش آبادان) با هم به رقابت می پردازند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار