استان یزد با بیش از ۳ هزار و 798 کیلومتر خطوط انتقال و فوق توزیع به چهارراه تبادل انرژی در کشور به یکی از پایدارترین شبکه‌های برق کشور تبدیل‌شده است
کد خبر: ۴۹۳۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲ 12 September 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ رئيس گروه نظارت بر رولياژ شركت برق منطقه‌ای یزد از کسب جایگاه برتر توسط این شرکت در شاخص‌های عملکرد مهندسی حوادث و عملکرد صحیح سیستم حفاظتی خبر داد.

مهندس سيف ا...افضليان تبار رئیس گروه نظارت بر رولياژ شركت برق منطقه‌ای یزد با اعلام این خبر گفت: در بررسی عملکرد حوادث شبکه برق کشور در سال 1395 که توسط شرکت مدیریت شبکه برق ایران انجام گرفت؛ برق منطقه ای یزد موفق شد در بین کلیه شرکت‌های برق منطقه‌ای کشور، به ترتیب در شاخص عملکرد مهندسی حوادث در جایگاه نخست و در عملکرد صحیح سیستم حفاظتی در رتبه دوم قرار گیرد.

وی با اشاره به این‌که سال 94 نیز در کاهش حوادث شبکه انتقال برق کشور جزو شرکت‌های برتر کشور شده است؛ تصریح کرد: این موفقیت مرهون تلاش، پیگیری و تعهد کارکنان صنعت برق استان و به‌ویژه کارکنان شرکت برق منطقه‌ای یزد است.

شایان‌ذکر است، استان یزد با بیش از ۳ هزار و 798 کیلومتر خطوط انتقال و فوق توزیع به چهارراه تبادل انرژی در کشور و یکی از پایدارترین شبکه‌های برق کشور تبدیل‌شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار