مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران:
مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران با اشاره به ضرورت بهبهود هر جه بیشتر و بهتر شرایط رقابتی صنایع،‌گفت: توسعه صنایع مستلزم ایجاد زمینه‌ رونق صادرات متناسب با ظرفیت داخل است.
کد خبر: ۴۹۲۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴ 12 September 2017

به گزارش تابناک یزد، به گزارش ایسنا-منطقه یزد،«محمدابراهیم قدیریان» در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان یزد که به میزبانی فولاد آلیاژی ایران برگزار شد، با اشاره به اهمیت فعالیت روابط عمومی‌ها، اظهار کرد: ‌ایجاد رابطه بیشتر و بهتر با دستگاه‌های مختلف در راستای توسعه بیش از پیش اداری و اجرایی یکی از مهمترین رسالت روابط عمومی‌ها است. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که صنعت کشور در شرایط فعلی به کمک تمام نهادها و دستگاه‌های کشور نیاز دارد، افزود:‌‌ مدیران روابط عمومی نقش مهمی در جذی مشارکت دستگاه‌های مختلف در توسعه صنعت ایفا می‌کنند.

قدیریان در ادامه با اشاره به این که صادرات مهمترین نیاز صنعت است،‌ گفت: متأسفانه در چند سال گذشته سهم تقاضای داخلی با حجم صنعت ایجاد شده در کشور به هیچ عنوان متناسب نبوده است.

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران ایجاد روابط تثبیت شده با بانک‌های عامل را یکی از راهکارهای توسعه صنعتی کشور دانست و بیان کرد: شرایط رقابتی صنایع باید با همکاری دستگاه‌های مختلف بهبود بهتر و بیشتری پیدا کند.

قدیریان فرهنگ سازی تسهیل و رفع موانع تولید و صنعت را از دیگر رسالت‌های روابط عمومی‌ها در قبال توسعه صنعت استان و کشور عنوان کرد و ادامه داد:‌ انتقال صحیح و کامل مشکلات صنعت به مسئولان عالی و ارشد استان و کشور از جمله وظایف روابط عمومی‌ها در راستای توسعه صنعتی است.

این مقام مسئول در پایان گفت:‌ توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور را مستلزم ایجاد روابط خارجی صنایع و صادرات محصولات تولید شده است./72

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار