دبیرکل روابط عمومی‌های کشور:
دبیرکل روابط عمومی‌های کشور با اشاره به ضرورت ارائه مدلی از روابط عمومی سرآمد، گفت:‌رعایت توازن در عملکرد و پژوهش محور بودن از جمله ویژگی روابط عمومی سرآمد است.
کد خبر: ۴۹۲۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱ 12 September 2017

به گزارش تابناک یزد، به گزارش ایسنا-منطقه یزد،«هوشمند سفیدی» در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان یزد،‌ اصلاح و تقویت اطلاع رسانی در مقاطع مختلف را یکی از مهمترین رسالت روابط عمومی دانست و بیان کرد:‌ توسعه جایگاه روابط عمومی به عزمی جمعی و گروهی در این حوزه نیاز دارد.

وی با بیان این‌که تمام افراد در جامعه کمالگرا و نیازمند توسعه بیش از پیش هستند، افزود: ‌ارائه مدل و شکل مطلوب از روابط عمومی یکی از ضرورت‌های اجرایی در این حرفه است.

دبیرکل روابط عمومی‌های کشور در ادامه با بیان این‌که روابط عمومی متوازن و سرآمد مستلزم توجه ویژه به تمام ابعاد این حرفه است،‌ گفت:‌ در دوره‌های گذشته آثار و الگوهای مختلفی در مورد مولفه‌های روابط عمومی سرآمد مطرح شده که همگی به بحث توازن در حوزه‌های مختلف کاری اشاره کردند.

این مقام مسئول روابط عمومی سرآمد را روابط عمومی دانست که علاوه بر رعایت توازن در مدیریت بخش‌های مختلف در دو مقوله گفتن و شنیدن هم توازن را رعایت کند.

سفیدی چهار محور علمی‌گرایی، پژوهش‌گرایی، سیستماتیک بودن و ایده‌آلی بودن را شاخص‌ترین ویژگی یک روابط عمومی سرآمد دانست و بیان کرد: زمانی مشاوره‌های مدیر روابط عمومی موثر و کارآمد خواهند بود که بر اساس پژوهش‌های صحیح و کارآمد مطرح شوند.

وی در پایان پژوهش محور بودن را از دیگر اولویت‌های اجرایی حرفه روابط عمومی عنوان کرد و ادامه داد:‌ مجهز بودن به تکنولوژی روز از دیگر عناصر اجرایی روابط عمومی در راستای رسیدن به شرایط ایده آل و شاخص است./72

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار