مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: مردم نیکوکار یزد با مشارکت پرشور در جشن ملی عاطفه‌های پارسال، رشد 90 درصدی کمک‌های نقدی را در این رویداد ملی رقم زدند و موفق به کسب رتبه نخست کشوری شدند .
کد خبر: ۴۹۲۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ 12 September 2017

به گزارش تابناک یزد، به گزارش ايسنا – منطقه يزد، «محسن علیزاده» با اشاره به سابقه 27 ساله برگزاري این مناسبت ملی، گفت: هر ساله جشن ملی عاطفه‌ها با هدف گسترش فرهنگ احسان و نوع دوستی و کمک به ادامه تحصیل دانش‌آموزان نیازمند در سراسر کشور برگزار می‌شود، این در حالی است که سال 95 نیکوکاران یزدی یک میلیارد و 54 میلیون تومان در جشن عاطفه‌ها به دانش‌آموزان بی‌بضاعت اهدا کردند .

وی با بیان این که جشن عاطفه‌ها امسال با شعار «مهر در انتظار همدلی» برگزار می‌شود، افزود: مردم نیکوکار استان یزد با مشارکت پرشور در جشن ملی عاطفه‌های سال 95 رشد 90 درصدی کمک‌های نقدی را در این رویداد ملی رقم زدند و موفق به کسب رتبه نخست کشوری شدند .

مدیر کل کمیته امداد استان در خصوص زمان برگزاری جشن عاطفه‌ها نيز گفت: طبق زمان بندی انجام شده جشن عاطفه ها در دو برنامه عمومی و اختصاصی برگزار می‌شود كه برنامه عمومی این رویداد ملی با رویکرد تعامل و ارتباط با مراکز اقتصادی، تجاری، هیأت‌های ورزشی، مجامع بانوان، پزشکان، مهندسان، حقوق‌دانان، کارخانجات، مجتمع‌ها و شهرک‌های صنعتی، خیران، صنوف، اتحادیه‌ها، مراکز تولیدی عمده، کانون‌ها و مراکز فرهنگی آغاز شده است و تا پایان شهریورماه سال‌جاری ادامه دارد .

وی ادامه داد: برنامه اختصاصی جشن عاطفه ها در دو مرحله اجرا می‌‌شود، مرحله اول در روزهای پنجشنبه و جمعه 23 و 24 شهریور ماه همزمان با سراسر کشور در پایگاه‌های کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، بسیج، مساجد و میعادگاه‌های نماز جمعه و مرحله دوم نیز روز چهارشنبه 19 مهرماه در مدارس سطح استان برگزار می‌شود .

علیزاده بیان کرد: مردم خیر استان می‌توانند در حد توان خود و هنگام تهیه ملزومات و لوازم التحریر مورد نیاز برای فرزندان خود سهمی را هم به دانش آموزان نیازمند اختصاص دهند و دل آنان را شاد کنند تا احساس کمبود نسبت به هم کلاسی‌های خود نکنند .

وی با بیان این که استفاده از روش‌های نوین و الکترونیکی هم در جمع‌آوری وجوه جشن عاطفه‌ها در نظر گرفته شده است، افزود: مردم خداجوی استان یزد می‌توانند با شماره‌گیری آنی پرداخت کمیته امداد #035*8877* با تلفن همراه، با وارد کردن مبلغ و کد استان یا شهرستان در این امر خداپسندانه مشارکت کنند .

مدیر کل کمیته امداد استان یادآور شد: امکان پرداخت وجوه نیکوکاران به جشن عاطفه‌ها از طریق موبایل توسط بانک ملت با عنوان اپلیکیشن موبایلی سکه فراهم شده است، اپلیکیشن سکه از سایت بازار cafebazaar.ir و همچنین زیرپورتال اختصاصی Sekeh.behpardakht.com قابل دریافت بوده و توضیحات کامل نیز در مورد آن ارایه شده است .

عليزاده افزود: بهره‌گیری از سامانه پیامکی با ارسال عدد يك به شماره 10001811، پرداخت از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی اینترنتی www.emdad.ir/ostanha/yzd و همچنین واریز وجوه به شماره حساب سیبا 0108682978002 بانک ملی به نام کمیته امداد استان یزد از دیگر کانال‌های در نظر گرفته شده برای سهولت در مشارکت حداکثری نیکوکاران در این حماسه ملی است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار