کد خبر: ۴۹۲۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲ 12 September 2017
به گزارش «تابناک یزد» مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ هزار نفر در اعتکاف مجازی یزد شرکت کردند از عضویت بیش از ۴۰ هزار نفر در ستاد مبشران غدیر یزد خبر داد.
 محمدرضا پیرنیا در مراسم رونمایی از کتاب آیات ولایت که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد، با اشاره به اقدامات گستردهای که در حوزه غدیر در استان یزد انجام شده اظهار داشت: فعالیت‌های مرتبط با غدیر در شهرداری یزد توسط ستاد مبشران غدیر برگزار می شود که به عنوان یک ستاد دائمی در طول سال فعال است.

وی تصریح کرد: از جلمه ویژگی های این ستاد، توجه بسیار خاصی است که به فضای مجازی دارد به گونه ای که 80 درصد برنامه های ستاد مبشر غدیر استان یزد در فضای مجازی انجام می شود و سعی شده که فعالیت ها از تنوع خاصی برخوردار باشند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد گفت: برای نخستین بار بحث نهج‌البلاغه خوانی در استان یزد توسط این ستاد در حال نشر دادن است و برنامه‌های متعددی برای جذب مردم به سمت مطالعه و تفکر در مفاهیم سخنان حضرت علی(ع) انجام می‌شود.

وی افزود: از دیگر اقداماتی که سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد در حوزه مباحث فرهنگی و دینی انجام داده، بحث برگزاری اعتکاف مجازی است که با استقبال بسیار خوب شهروندان همراه بود.

پیرنیا تصریح کرد: خوشبختانه سال قبل بیش از 50 هزار نفر از مردم یزد که قریب به اتفاق آنها از بین جوانان بودند در مراسم اعتکاف مجازی شرکت کردند و اعمال معتکفان را انجام می‌دادند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد از برگزاری دوره‌های نهج‌البلاغه خوانی در نقاط مختلف یزد خبر داد و گفت: بسیاری از این جلسات به صورت کاملا مردمی و در محلات انجام می‌شود و تاکنون بیش از یک هزار دوره انجام شده است.

وی به عضویت بیش از 40 هزار نفر در ستاد مبشران غدیر استان یزد اشاره کرد و گفت: در بین افرادی که عضو این ستاد هستند، تعداد زیادی از افراد در استان‌های دیگر و حتی خارج از کشور زندگی می‌کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار