در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی بر نقش نیروگاه های خورشیدی در تولید برق و توسعه استان و لزوم توجه واحد‌های صنعتی به تولید برق از انرزی خورشیدی تاکید شد.
کد خبر: ۴۹۲۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 12 September 2017
به گزارش «تابناک یزد»در این نشست برخی موانع و مشکلات تولیدکنندگان و فعالان اقتصادیدر بخش های مختلف صنعت معدن و کشاورزی بررسی و تصمیمات لازم برای رفع ان گرفته شد.

افزایش بهای برق واحدهای جمع اوری شیر، اخذ مالیات از شرکت های تعاونی کشاورزی و مشکلات صنف زرگر با اداره کل استاندارد از مهمترین موضوعاتی بود که در این نشست بررسی شد.

بررسی نقش نیروگاه های خورشیدی در تولید برق و توسعه استان و لزوم توجه واحدهای صنعتی به تولید برق از انرزی خورشیدی از دیگر موضوعاتی بود که در نشست امروز این شورا ارائه شد.

استاندار یزد در این نشست ملاک عمل همه مسئولان برای حل مشکلات صنعت و تولید را قانون دانست و افزود اگر در این مسیر مشکلات قانونی هم وجود دارد باید انرا بدرستی شناسایی و اقدام و پیگیری لازم از طریق مراجع ذیصلاح برای رفع ان را انجام دهیم.

میرمحمدی افزود: باید همه ما بکوشیم مشکلات فرا روی تولید و صنعت استان را برطرف کنیم و همه دستگاه ها نیز باید در این راستا تلاش کنند.

گزارش آماری وضعیت سرشماری استان نیز در این نشست ارائه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار