منابع خبری از سقوط یک دستگاه اتوبوس به دره‌ در مسیر اتوبان پردیس خبر دادند. بر اساس گزارش‌ها این حادثه تاکنون بیش از ۱۱ کشته برجای گذشته است.
کد خبر: ۴۹۲۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶ 12 September 2017
مدیرکل هلال احمر استان تهران گفت: سقوط اتوبوس به دره در «جاجرود» ۱۱ کشته و ۲۶ مصدوم برجا گذاشت.

حسین کتابدار اظهار داشت: یک اتوبوس «ولوو» که بامداد سه شنبه از کرج به سمت ساری در حرکت بود، دچار سانحه سقوط به داخل دره شد.

وی افزود: این حادثه در جاده قدیم «جاجرود» در محور تهران- پردیس، ۲ کیلومتر مانده به پلیس راه «جاجرود» رخ داد.

به گزارش «تابناک یزد»؛ مدیرکل هلال احمر استان تهران با بیان این که حادثه مذکور ساعت ۲:۱۵ رخ داد، اضافه کرد: ۵ تیم امداد رسانی جاده جمعیت هلال احمر استان تهران، به محض اطلاع از حادثه در صحنه حضور یافتند و اقدام به ایمن سازی محل و امداد رسانی کردند.

کتابدار گفت: در این حادثه ۳۷ نفر حادثه دیدند، که از این تعداد متاسفانه ۱۱ نفر از هم وطنانمان در این حادثه در صحنه و در لحظه جان سپردند و ۲۶ نفر از آن ها که در داخل اتوبوس در دره محبوس بودند، رهاسازی و به عوامل اورژانس تحویل شدند تا به بیمارستان منتقل شوند.

 حادثه ساعت ۲:۲۵ بامداد در کیلومتر پنج محور تهران-آبعلی رخ داد

در همین حال، سرهنگ نادر رحمانی در مورد واژگونی یک دستگاه اتوبوس اظهار کرد: یک دستگاه اتوبوس ولوو در جاده تهران-آبعلی واژگون و به دره سقوط کرد که در پی این حادثه، ۱۱ تن فوت و ۲۶ تن مجروح شدند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اضافه کرد: این حادثه ساعت ۲:۲۵ بامداد امروز (سه شنبه) در کیلومتر پنج محور تهران-آبعلی رخ داد.

وی افزود: اتوبوس ولوو با ۳۷ مسافر و دو راننده و کمک‌راننده از مبدأ کرج به سمت ساری در حال حرکت بود. این اتوبوس متعلق به شرکت آریا سفر استان البرز بود.

سرهنگ رحمانی در مورد علت حادثه نیز گفت: این مسأله در دست بررسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار