همزمان با شروع عیدانه 96؛
در قالب طرح‌هاي صهباي غدير و ميثاق با ولايت نحوه بازخواني و تفسير خطبه‌هاي غدير، فدكيه، حضرت زينب (س) در كوفه و خطبه امام سجاد (ع) به بانوان مداح و سخنرانان مذهبی موزش داده می شود
کد خبر: ۴۹۰۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴ 07 September 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ دبير ستاد مبشران غدير با اشاره به اجراي طرح‌هاي ميثاق با غدير و صهباي غدير در ايام امامت و ولایت اظهار کرد: در قالب اين طرح‌ها  مي‌شود.
محمدرضا پيرنيا عنوان کرد: در قالب طرح‌هاي صهباي غدير و ميثاق با ولايت، خطبه‌هاي غدير، فدكيه، حضرت زينب (س) در كوفه و خطبه امام سجاد (ع) بازخواني و تفسير مي‌شود.
وي با تشريح طرح صهباي غدير بيان كرد: در قالب اين طرح مسئول مرکز آموزش مداحان استان يزد در جلسه‌اي با بانوان مداح و سخنرانان مذهبی، نحوه بازخواني اين خطبه‌ها را آموزش خواهد داد.
پيرنيا خاطر نشان کرد: هر يك از بانواني كه در اين دوره‌ها آموزش‌ ديده‌اند، در جلسات خانگی به بازخوانی این خطبه ها در ماه‌های مختلف به ويژه ذي الحجه، محرم، صفر و ... مرتبط با موضوع، خواهند پرداخت.
وي در مورد طرح ميثاق با غدير نيز گفت: اجراي اين طرح در راستاي تجديد پيمان با حضرت علي (ع) همزمان با آغاز برنامه عيدانه 96 انجام مي‌شود.
به گزارش روابط عمومي مركز فرهنگي مبشران غدير، پيرنيا تصريح كرد: در اين طرح به بازخوانی خطبه غدیر پرداخته خواهد شد و تلاش مي‌شود با اجراي اين طرح، روحيه ولايتمداري، ولايت پذيري و پاي‌بندي به ميثاق با ولايت در بين مخاطبان تقويت شود.
 
بازخواني خطبه‌هاي غدير، فدكيه، حضرت زينب در كوفه و خطبه امام سجاد در یزد 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار