بر اساس تحقیقات اخیر، تنها 18 درصد از کاربران حاضر هستند گوشی گران قیمت آیفون 8 را خریداری کنند.
کد خبر: ۴۸۵۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳ 28 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ اواسط سال 2016 بود که اپل اعلام کرد قصد دارد در سال 2017 از گوشی آیفون 8 خود رونمایی کند. از همان زمان گمانه زنی ها برای قیمت تقریبی این گوشی آغاز شد، اما کمتر کسی فکر می‌کرد آیفون 8 با چنین قیمت بالایی ارائه شود.

بعد از اینکه شرکت سامسونگ هفته گذشته، گوشی پرچمدار نسل جدید خود یعنی Galaxy Note 8 را عرضه کرد، این گوشی 950 دلار قیمت‌گذاری شد و برای فروش در دسترس مشتریان قرار گرفت. اما گوشی آیفون 8 شرکت اپل قطعا از جدیدترین فناوری‌ها  برخوردار است و پس از عرضه نوت 8 سامسونگ، تمامی نگاه ها به عرضه پرچمدار اپل معطوف خواهد شد.

گوشی هوشمند آیفون 8 در تاریخ 12 سپتامبر 2017 (21 شهریور) عرضه می‌شود و در حالی که حدودا دو هفته تا عرضه این گوشی باقی مانده است، احتمال می‌رود که قیمت تقریبی آن 1000 دلار باشد.

بر اساس تحقیقاتی که اخیرا در ارتباط با  مخاطبان شرکت اپل  صورت گرفته، اعلام شده است  تنها 18 درصد از کسانی که قصد داشتند گوشی هوشمند آیفون 8 را خریداری کنند، بعد از شنیدن قیمت بالای آن باز هم به خرید این گوشی مصمم هستند و الباقی تمایلی به خرج مبلغ 1000 دلار برای یک گوشی هوشمند ندارند و معتقدند هزینه آیفون 8 بسیار بالا و نجومی است.
 
//باشگاه خبرنگاران جوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار