رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تفت گفت: این جشنواره از 8 لغایت 10 شهریورماه در مجموعه ورزشی آزادی تفت برگزار می‌شود که بیش از 100 رأس اسب اصیل ایرانی در این جشنواره آورده می‌شود.
کد خبر: ۴۸۲۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴ 23 August 2017

به گزارش «تابناک یزد»سید اصغر حسینی  با اعلام این خبر گفت: جشنواره سراسری زیبایی اسب اصیل ایرانی 8 الی 10 شهریورماه امسال به میزبانی شهرستان تفت برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه از مدت‌ها قبل جلسه‌های متعدد برای برگزاری این جشنواره تشکیل داده‌ایم والان آماده برگزاری این جشنواره به بهترین نحو هستیم افزود: تاکنون 65 رأس اسب از کل کشور برای حضور در جشنواره ثبت‌نام کردند که برآورد کلی ما این است که بیش از 100 رأس اسب در این جشنواره شرکت کنند.

حسینی تصریح کرد: این جشنواره در استادیوم آزادی شهر تفت به دلیل چشم‌انداز بسیار عالی که دارد برگزار می‌شود که مورد تائید نمایندگان استان و کشور قرار گرفته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تفت بابیان اینکه فرمانداری شهرستان تفت ما را در برگزاری هرچه بهتر این جشنواره همراهی کرده است، بیان کرد: دیدگاه ما این است که تفت با برگزاری چنین جشنواره‌هایی می‌تواند پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه ورزش داشته باشد و نام تفت را به‌عنوان یک برند ورزشی به ایران معرفی کند.

 وی در پایان تصریح کرد: بعضی از افراد دغدغه این رادارند که به دلیل اینکه این جشنواره در استادیوم آزادی برگزار می‌شود به زمین چمن این مجموعه آسیب می‌رسد؛ ولی این‌چنین نیست و آسیبی به زمین چمن وارد نمی‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار