کد خبر: ۴۸۲۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹ 23 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»، فوتبالیست کشورمان عنوان کرد: با کمال تاسف در این ایام مردم عزیز کشورمان با رنجیدگی به حق به اتفاقی که نمی‌بایست رخ می‌داد به قضاوت نشستند اما به یاد داشته باشید ما همواره برای نشاندن لبخند شادی بر لبان ٨٠ میلیون ایرانی تلاش کرده و آن را افتخاری برای خود می دانیم.

احسان حاج صفی که به دلیل بازی باشگاهی مقابل نماینده ای از رژیم صهیونیستی با انتقادات شدیدی روبرو شد، پست جدیدی را در صفحه شخصی اش منتشر کرد.

حاج صفی در اینستاگرامش نوشت: در این روزهای پر تلاطم مردم عزیز کشورمان در سوگ قهرمانان دلاور خود هر روز فداکارانه شهیدی رادر راه آرمان انقلاب و امنیت میهنمان تقدیم می‌کنند.

شهید قهرمان محسن حججی از نمونه بارز این فداکاری هاست که هر انسان آزاده را به تعظیم و تکریم وا می دارد، ما نیز همچون هر ایرانی با غم و اندوه این دلاوری ها را می ستاییم.

با کمال تاسف در این ایام مردم عزیز کشورمان با رنجیدگی به حق به اتفاقی که نمی بایست رخ میداد به قضاوت نشستند اما به یاد داشته باشید ما همواره برای نشاندن لبخند شادی بر لبان ٨٠ میلیون ایرانی تلاش کرده و آن را افتخاری برای خود می دانیم. ما همراه مردم پر افتخار ایران در راه انقلاب و رهبری آن حرکت خواهیم کرد و مسلمان و ایرانی بودن را مایه سرافرازی و سربلندی خود میدانیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار