کد خبر: ۴۸۲۳۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸ 22 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»بخشدار خرانق از میزبانی روستای خرانق در جشنواره بازی‌های بومی و محلی استان یزد با حضور دختران و زنان ورزشکار روستایی استان در کاروانسرای شاه عباسی این روستا خبر داد .

«مجتبی خالصی»  با اشاره به این خبر افزود: مسابقات ورزشی و بازی‌های بومی و محلی دختران روستایی استان  یزد با مشارکت اداره ورزش و جوانان شهرستان اردکان، هیئت ورزش‌های بومی و محلی استان یزد و با محوریت بخشداری خرانق در روستای تاریخی و گردشگری خرانق برگزار خواهد شد .

وي هدف از برگزاری این جشنواره را احیاء و توسعه ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی خواند و تصریح کرد: ایجاد نشاط و شادابی در بین زنان و دختران روستایی و افزایش مشارکت زنان و دختران در فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی از اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می‌رود .

خالصی توسعه و تقویت ارزش‌های ایرانی و اسلامی منطبق با آیین و رسوم سنتی و ملی با رویکرد کاهش آسیب‌های اجتماعی را از دیگر اهداف مهم این برنامه فرهنگی و ورزشی برشمرد و بر لزوم توجه به این امر مهم تاکید کرد .

بخشدار خرانق از همکاری بخشداری با اداره ورزش و جوانان شهرستان اردکان در برگزاری این رویداد ورزشی خبر داد و گفت: با توجه به تخصصی بودن رشته‌های ورزشی ارائه شده در جشنواره  روستاییان و در جهت برگزاری شایسته این برنامه فرهنگی ورزشی با مشارکت اداره ورزش و جوانان شهرستان اردکان این جشنواره را در اواسط شهریور ماه سال‌جاری با حضور تیم‌هایی از سراسر استان در کاروان‌سرای تاریخی خرانق برگزار خواهیم كرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار