در نشست مسئولین ورزش شهرستان ابروه بر لزوم فراهم شدن امکانات ورزشی بانوان این شهرستان تاکید شد.
کد خبر: ۴۸۱۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ 20 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»مراسم تجلیل از مسئولین هیئت‌های ورزشی، مربیان و سرپرستان تیم‌های ورزشی بانوان شهرستان صبح امروز با حضور رضا خاموشی رئیس اداره ورزش و جوانان در فرمانداری برگزار شد. 

در ابتدای این نشست غلامرضا حیدری معاون فرماندار ابرکوه ضمن تقدیر از مربیان ورزش بانوان در شهرستان، اظهار کرد: با توجه به اینکه بیش از نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل داده و در اسلام نیز، زن از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، فراهم کردن امکانات لازم جهت سلامت جسمی و روانی بانوان را ضروری دانست.

حیدری تصریح کرد: تأمین سلامتی بانوان و ایجاد محیط‌های مناسب ورزشی برای آنان درنهایت منجر به شادابی، نشاط و سلامت جامعه می‌شود، چراکه این قشر نقش بسزایی در تربیت نیروی انسانی کشور دارند.

رضا خاموشی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابیان اینکه بیش از 4 هزار نفر از نوجوانان و جوانان تحت پوشش این اداره هستند، گفت: با توجه به افرایش بودجه بخش ورزش و جوانان، اقداماتی در راستای تعمیر و تجهیز سالن‌های ورزشی صورت گرفته و امید است با همکاری دستگاه‌های مختلف بتوانیم ورزش شهرستان را بیش‌ازپیش ارتقا دهیم.

در ادامه نیز شهره حاجی‌زاده مسئول ورزش بانوان ابرکوه ضمن بیان برخی از مشکلات و کمبودهای ورزش بانوان از مسئولین خواست تا به مسئله ورزش، که تنها سرگرمی و تفریح بانوان شهرستان است، نگاه ویژه و دلسوزانه‌ای داشته باشند.

در خاتمه نیز با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از مربیان، سرپرستان و مسئولین هیئت‌های ورزشی بانوان ابرکوه تجلیل و قدردانی شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار