معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یزد با تاکید بر اینکه امسال نیاز به پزشک اطفال ضروری است ، تصریح کرد: برای اربعین حسینی امسال برنامه حضور تیم 50 نفره پزشکی متشکل از متخصصان دیده شده است.
کد خبر: ۴۸۱۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲ 20 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»محمدرضا وفایی نسب در نشست ستاد اربعین استان یزد که در استانداری یزد برگزار شد به بیان خدمات پزشکی سال‌های گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: سال گذشته با برپایی موکبی در ورودی کربلا به ارائه خدمت به زائرین پرداختیم که نسبت به دو سال گذشته که به‌صورت خودجوش بود ازنظر امکاناتی بهتر بودیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یزد بابیان اینکه شرایط درمان در شهر عراق در شرایط عادی هم به شکل مطلوب و مناسب نیست، گفت: با توجه به اینکه همه‌ساله در این ایام زائرین بسیار زیادی به این شهر وارد می‌شوند خدمات درمانی ویژه‌ای نیاز است که بتواند جوابگوی این جمعیت میلیونی باشد.

رئیس مجمع استانی بسیج جامعه پزشکی یزد تصریح کرد: سال‌های گذشته تجارب بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف، بالأخص درزمینهٔ درمانی به دست آوردیم و ایجاد فضای بیشتر و بهتر در امر درمان در این ایام بسیار ضروری است.

مسئول موکب علی ابن موسی‌الرضا (ع) به برخی از مشکلات دارویی در سال‌های گذشته اشاره و عنوان کرد: متأسفانه سال پیش سازمان هلال‌احمر به علت اینکه اجازه ورود کانتینر دارو را ندادند نتوانست کمکی در این زمینه انجام دهد و ما مجبور به تهیه دارو از استان یزد شدیم که امیدواریم با تعامل دستگاه‌ها و ادارات دولتی امسال و سال‌های آینده شاهد این‌گونه اتفاقات نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مباحث مهم بحث امانت‌داری و دریافت امانات بی‌شمار زائرین است که سال گذشته در این زمینه با کمبود فضا مواجه شدیم و بسیاری از مراجعان وسایلشان گم شد.

وفایی نسب با تأکید بر اینکه امسال نیاز به پزشک اطفال ضروری است، تصریح کرد: برای اربعین حسینی امسال برنامه حضور تیم 50 نفره پزشکی متشکل از متخصصان دیده‌شده است.

رئیس مجمع استانی بسیج جامعه پزشکی یزد اظهار داشت: سال گذشته با دایر کردن درمانگاه صحرایی روزی سه هزار مراجعه‌کننده را پذیرش و به کار درمان آن‌ها می‌پرداختیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یزد بابیان اینکه هزینه کاردرمانی نسبت به سایر موارد بالاتر است، گفت: در این زمینه نیاز به حمایت‌های بیشتری نیاز داریم چون تهیه دارو در ایران و حمل آن به کشور عراق خود هزینه بسیاری را متقبل می‌شود که ان‌شاء‌الله امسال با این مشکل روبه‌رو نباشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار