کد خبر: ۴۸۰۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴ 20 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»شهردار اردکان گفت: برای احداث و بهره برداری از 19طرح عمران شهری در 2 سال گذشته 220 میلیارد ریال از محل بودجه عمرانی هزینه شده است.
بهروز شهابی زاد این طرح ها را میدان امام علی (ع) به مساحت 18 هزار مترمربع، بلوار کشاورز به طول 6 کیلومتر، جداره سازی و رمپ ورودی پایانه مسافربری به مساحت 15 هزار مترمربع ذکر کرد.
وی تعریض بلوار ولی عصر (عج) به طول 2 کیلومتر، میدان امام حسین (ع) به مساحت 19 هزار و 860 مترمربع ، پارک مسجدالرسول جنت آباد به مساحت 2 هزار مترمربع، خیابان جنت به مساحت 30 هزار مترمربع، تعریض و ساماندهی بزرگراه آیت الله رفسنجانی به طول 7 کیلومتر و ... را از دیگر طرح ها عنوان کرد.
شهابی زاد بیان کرد: بهسازی پارک فرهنگیان، پیاده روسازی خیابان شهدا، ساماندهی محوطه پارکینگ کامیونداران، ساماندهی آرامستان شریف آباد، پیاده رو سازی حدفاصل میدان شهدا تا میدان آیت الله خاتمی و میدان ولایت از دیگر پروژه هایی است که امروز به بهره برداری خواهد رسید.
شهردار اردکان به احداث مجموعه تفریحی و فرهنگی نخل اشاره کرد و افزود: با حمایت مسئولان استان یزد، تلاش شهرداری و اعضای شورای شهر این مجموعه پس از تکمیل مورد استفاده همشهریان قرار خواهد گرفت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار