همایش « مسجد، پایگاه هدایت» ویژه ائمه جماعات استان یزد به مناسبت روز جهانی مساجد برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۰۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۶ 20 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»علی گندمی، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به روز جهانی مساجد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: با توجه به در پیش بودن « روز جهانی مساجد» ما برنامه های با عنوان « مسجد، پایگاه هدایت» را امروز (28 مرداد) در یزد برگزار کردیم.

 

وی افزود: این همایش ویژه ائمه جماعات و روحانیون استان یزد برگزار شد که با سخنرانی حجت الاسلام سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران برگزار شد.

 

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: امروز وظیفه ما است که نقش مساجد را در جامعه تبیین کنیم و کارکرد مساجد را در جامعه احیا کنیم.

 

حجت الاسلام گندمی ادامه داد: ما باید در جامعه روحیه مقاومت احیا کنیم که این امر از مساجد شروع می شود و افرادی همچون شهید حججی را به جهانیان معرفی می کند.

 

وی گفت: اگر شهید حججی و افرادی همچون وی مانند کوهی استوار جان خود را فدا کردند به دلیل توجه به رکن انقلابی گری در جامعه و انقلاب اسلامی و اسلام است که در این زمینه حوزه های علمیه و نهادهای فرهنگی رسالت اساسی دارند.

 

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: امیدواریم بتوانیم از طریق مساجد انقلاب اسلامی را به جهانیان معرفی کنیم و نقش و جایگاه مساجد را نیز به جامعه معرفی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار