کد خبر: ۴۸۰۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰ 19 August 2017

25سال پیش زن و شوهری که دچارنازایی و از نعمت فرزند محروم بودند ،تصمیم گرفتند با گرفتن نوزاد از شیرخوارگاه به زندگی خود ادامه دهند. ارمغال نوزادی بود که به زندگی آنان وارد شد و زندگی این زوج را شیرین کرد.

ارمغان در این کانون پرمهر بزرگ شد شوهر کرد و به خانه بخت رفت و حالا این خانواده شیرینی دو نوه را هم می چشند .

اما این پایان ماجرا نبود . زوج جوان یزدی برای بار دوم هم نوزادی را از شیرخوارگاه به سرپرستی گرفتند و عاشقانه او را بزرگ کردند . ارسلان هم این روزها 20 ساله شده و در شرف ازدواج است.

آنها باز هم نوزادی را به فرزند خواندگی گرفتند . دختر شیرین و بانمکی به نام آفرین . آفرین این روزها هشت ساله شده و در کنار مرد و زن فداکار آینده شیرین خودش را رقم می زند .

زوج یزدی در تمام این سال ها علی رغم همه کمبودها و مشکلات مالی فرزندان خود را با بهترین شرایط بزرگ کرده اند و جالب اینجاست که این زن و شوهر بعد از 30 سال که اجاره نشین بوده اند این روزها در حال ساخت مسکن هستند.

با این همه برای این زوج یک مشکل از همه مشکلات سختتر بوده و آن نحوه گفتن واقعیت زندگی آن ها به فرزندخوانده های خود بوده است .

آن ها برای حل این مشکل به مشاوران خانواده مراجعه کردند و از این طریق با شیوه مناسبی برای مطلع کردن فرزندخواندگان خود از واقعیت ها آشنا شدند .

آن ها تصمیم گرفتند با قصه گویی کم کم کودکان خود را به آن چه بر آن ها گذشته و شرایط فعلی خود مطلع کنند .

حالا بچه ها با اینکه از حقیقت زندگی خود مطلع هستند اما با عشق و محبت زیاد در این خانواده احساس راحتی و خوشبختی می کنند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار