کد خبر: ۴۷۹۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ 17 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ اولین مجمع محله اسکان با حضور دکترایازی معاون اجتماعی وزیر بهداشت، دکتر ملک افضلی مشاور وزیر بهداشت،نمایندگان ادارات، معتمدین و سرخوشه های محله اسکان برگزار می شود.

«فاطمه زارع»کارشناس مسئول آموزش و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: طرح توسعه بهینه سلامت محله که با عنوان طرح تبسم معرفی شده است، برای نخستین بار در کشور و در منطقه اسکان یزد در حال اجر است.

وی افزود: در طرح تبسم خدمات فعال با مشارکت مردم و مداخله دستگاه‌های مربوطه در حوزه مسائل بهداشتی، اجتماعی و اقتصادی به ساکنان مناطق حاشیه نشین ارائه می‌شود .

این مقام مسئول گفت: اولین نشست مجمع محله اسکان به منظور افزایش سواد عمومی مردم با حضور معاون اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، 26 مردادماه، ساعت 9 صبح در سالن اجتماعات اتوبوس رانی واقع در میدان صنعت، ابتدای خیابان شهید دهقان برگزار می‌شود .

زارع توانمند سازی و افزایش مشارکت مردم در حوزه های عمومی، اجتماعی و سلامت را از جمله اهداف برگزاری این مجمع دانست و خاطرنشان کرد: خدمات فعال، براساس اولویت بندی مسائل و مشکلات و برگزاری دوره‌های آموزشی در مرکز جامع سلامت منطقه ی اسکان برای ساکنان ارائه می شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار