نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: شهید مدافع حرم، محسن حججی جانش را وقف دین و دفاع از حریم اهل بیت (ع) کرد بنابراین از آحاد مردم ولایی استان دعوت می شود تا در مراسم بزرگداشت این شهید والامقام شرکت کنند.
کد خبر: ۴۷۹۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶ 16 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛آیت الله محمدرضا ناصری در پیامی یاد و خاطره شهید سرفراز مدافع حرم حججی را گرامیداشت و افزود: این شهید والامقام در دفاع از آرمان های والای انقلاب اسلامی به فوز عظیم شهادت نائل آمد.
وی ادامه داد: باور داریم که جوشش خون شهدای اسلام نه تنها هرگز نمی ایستد که همواره موجب پویایی و تحرک احساسات پاک می شود که اگر چنین نبود خون مقدس حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران پاکبازش در همان روزهای نخستین خاموش می ماند و در تاریخ ماندگار نمی شد.
امام جمعه یزد تصریح کرد: این رمز مقدس پیروزی خون بر شمشیر است و این رمز و راز را فقط کسانی ادراک می کنند که به خدا تقرب می جویند و برای اعتلای دین او راه انبیاء و اولیاء را ادامه می دهند و خون پاک شهید حججی این رمز را عیان می سازد.
ناصری گفت: این شهید عزیز راهی را رفت که به کربلا و عاشورا ختم می شود و راهی را طی کرد که به ماه رمضان و شهادت علی ابن ابیطالب(ع) ختم می شود و این راه، راه مظلومان تاریخ است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ادامه داد: بدون شک خون این شهید ، خون های دیگری را بجوش می آورد و ریشه خدا نشناسان و بی دینان و آدمکشان را خواهد کند و راه را برای اشاعه فرهنگ علوی و مرام حسینی خواهد گشود و ما در ایران اسلامی حججی ها کم نداریم و امروزه بسیاری از جوانان ما با افتخار علاقه مندند که سلاح برگیرند و بر این دشمنان نوظهور که به هیچ آئینی پایبند نیستند بشورند و آنان را به مذلت و خواری بکشانند.
ناصری افزود: امیدواریم که راه حججی ها تداوم یابد و مردم شریف استان در اکرام و بزرگداشت این شهید و دیگر شهدای مدافع حرم همت مبذول دارند و در مراسمی که صبح روز پنج شنبه 26 مردادماه در مسجد حظیره برگزار می شود شرکت شایسته نمایند.
شهید مدافع حرم ، محسن حججی 25 ساله اهل نجف آباد اصفهان، عضو لشکر زرهی هشت نجف اشرف بود که اعضای گروهک تروریستی داعش در سوریه پس از به اسارت درآوردن وی، سراز پیکر پاکش جدا کردند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار