کد خبر: ۴۷۸۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۸ 16 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد از برگزاری آیین بزرگداشت شهید محسن حججی در مسجد روضه محمدیه یزد خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی  به شهادت مظلومانه شهید محسن حججی به دست تروریست‌های داعشی اشاره کرد و اظهار داشت: امروزه هیچ کسی شک ندارد که داعش ساخته دست آمریکا و همپیمانان و نوکرانش از جمله رژیم صهیونیستی و آل‌سعود است.

وی خاطرنشان کرد: امروز هم هر اقدامی که توسط داعش در منطقه صورت می‌گیرد و تمام جنایت‌هایی که در نقاط مختلف منطقه و جهان انجام توسط این گروهک و دیگر گروهک‌های تروریستی انجام می‌شود، با حمایت مستقیم آل سعود و آمریکا است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد ادامه داد: شهادت محسن حججی یک شهادت مظلومانه بود و وی به تاسی از سید و سالار شهیدان، با لب تشنه به شهادت رسید و سر از تنش جدا شد.

فخرالدینی با بیان اینکه پس از شهادت این شهید والا مقام، تصاویرش در شبکه‌های اجتماعی به صورت گسترده منتشر شد، گفت: تصویر چشمان پر از غرور این شهید در هنگام اسارت برای ملت ایران به ویژه جوانان شور ایستادگی در برابر دشمن به وجود می‌آورد و در واقع رویحه ایثار و شهادت را بیش از پیش در بین جوانان ایران ترویج کرد.

وی با تاکید بر لزوم بزرگداشت خون شهدا خاطرنشان کرد: مراسم بزرگداشت این شهید والا مقام صبح روز پنجشنبه از ساعت 7 و 30 دقیقه در مسجد روضه محمدیه یزد و با حضور آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار