کد خبر: ۴۷۷۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۱ 13 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛مدير کل اوقاف و امور خيريه استان يزد گفت : شش طرح عمراني از سوي بنياد توسعه و عمران موقوفات استان در دست اجرا است.
 حجت السلام حسين زارع‎ زاده  در جريان بازديد خبرنگاران از طرح‎‎هاي عمراني اوقاف و امور خيريه استان اظهارداشت: بنياد توسعه و عمران موقوفات به عنوان بازوي اجراي اوقاف و امور خيريه شکل گرفته که تاکنون در استان يزد مطالعات  11 طرح را انجام داده  که برخي از آنها نيز عملياتي و مورد بهره‎‎برداري قرار گرفته است.
وي يکي از مهمترين اين طرح‎‎ها را مربوط به موقوفه بي بي تحيه خانم ذکر و در مورد آن تصريح کرد: اين طرح در زمين غيرمتصرفي اين موقوفه به مساحت 2450 مترمربع با همکاري بخش خصوصي در حال انجام است و طرح مذکور که يک مجتمع تجاري تفريحي در پنج طبقه با زيربناي 12 هزار مترمربع و سرمايه‎‎گذاري 19 ميليارد تومان است شامل  دو طبقه پارکينگ، با 120 واحد تجاري و يک طبقه شهر بازي مي باشد.
زارع زاده با بيان اين که اين طرح در بازه زماني دو ساله ساخته خواهد شد، گفت: خوشبختانه گرايش خوبي از سوي سرمايه‎‎گذاران استان به سرمايه‏‏ گذاري در زمين‎‎هاي موقوفه وجود دارد و از خيرين دعوت مي‏‎شود براي کسب سود مادي و معنوي در اين موراد مشارکت بيشتري داشته باشند.
در ادامه خبرنگاران از موقوفه رشيد جمشيدي بازديد کردند و مدير کل اوقاف در خصوص اين موقوفه اظهارداشت: اين موقوفه در زميني به مساحت 2400 مترمربع شامل پنج سوله و 12 باب واحد تجاري است که با سرمايه‏‏گذاري دو ميليارد و 300 ميليون تومان از مجل مازاد درآمد اداره کل اوقاف و امور خيريه استان ساخته شده و چند موقوفه در سود آن شريک هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار