کد خبر: ۴۷۷۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۷ 13 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی-ورزشی شهرداری یزد از ایجاد فضاهای اختصاصی ویژه ورزش و تفریح بانوان در پارک‌های یزد خبر داد.

محمدرضا پیرنیا  در نشست خبری با خبرنگاران یزد با اشاره به اینکه متاسفانه امکانات ورزشی، تفریحی و رفاهی اختصاصی ویژه بانوان در استان یزد بسیار کم است، اظهار داشت: متاسفانه تاکنون در استان یزد در راستای ایجاد چنین خدماتی به درستی گام برداشته نشده است.

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات مهمی که لازم است در این زمینه انجام شود، ایجاد فضاهای تفریحی است که بانوان بتوانند بدون هیچ محدودیت و سختی در آن به ورزش و تفریح بپردازند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد حجاب را ارزش بانوان مسلمان به ویژه زنان ایرانی دانست و ادامه داد: حفظ و رعایت حجاب برای بانوان ایرانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به همین دلیل امکان ورزش آنها در فضاهای عمومی وجود ندارد.

پیرنیا ادامه داد: یکی از اقداماتی که در حال حاضر در شهر یزد به دنبال آن هستیم، ایجاد فضاهایی در پارک‌ها است که به وسیله دیواره‌هایی استاندارد از سایر بخش‌های پارک جدا شود و به بانوان اختصاص پیدا کند.

وی افزود: البته چنین اقدامی به تنهایی نمی‌تواند نیاز بانوان استان به فضاهای تفریحی و رفاهی را برطرف کند و لازم است که فضای اختصاصی ویژه بانوان با امکانات کافی و استاندارد در شهر یزد وجود داشته باشد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد خاطرنشان کرد: در حال حاضر اگر بانوان استان نسبت به کمبود امکانات رفاهی و تفریحی اختصاصی آنها در شهر یزد اعتراض داشته باشد واقعا هیچ جوابی نمی‌توان به آنها داد چون امکانات بسیار کم هستند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار