کد خبر: ۴۷۶۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ 12 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد از اجرای شش طرح آبادانی موقوفات توسط بنیاد توسعه و عمران موقوفات در استان یزد خبر داد.

 حجت الاسلام حسین زارع زاده در بازدی خبرنگاران یزد از دو طرح از طرح‌های عمرانی اوقاف و امور خیریه استان یزد اظهار داشت: بنیاد توسعه و عمران موقوفات تاکنون در استان یزد مطالعه 11 طرح را به انجام رسانده و برخی از آنها نیز عملیاتی شده و برخی دیگر مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون شش طرح از سوی این بنیاد در استان یزد در حال انجام است، افزود: یکی از مهمترین این طرح‎‎ها، طرح مربوط به موقوفه بی‌بی تحیه خانم است که ساخت بنا در زمین غیرمتصرفی این موقوفه به مساحت 2 هزار و 450 مترمربع با همکاری بخش خصوصی در حال انجام است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد یادآور شد: این طرح شامل یک مجتمع تجاری تفریحی در پنج طبقه با زیربنای 12 هزار مترمربع است که برای احداث آن سرمایه‎‎گذاری بالغ بر 19 میلیارد تومان انجام شده است.

زارع زاده ادامه داد: این طرح طی مدت دو سال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و از خیرین دعوت می‏شود برای کسب سود مادی و معنوی در این طرح و طرح‌های دیگر بنیاد توسعه و عمران موقوفات مشارکت کنند.

خبرنگاران امروز همچنین از طرح موقوفه رشید جمشید بازدید کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد در مورد این طرح اظهار داشت: این موقوفه در زمینی به مساحت 2 هزار و 400 مترمربع احداث شده که شامل پنج سوله و 12 باب واحد تجاری است که با سرمایه‏‏گذاری 2 میلیارد و 300 میلیون تومان از مجل مازاد درآمد اداره کل اوقاف و امور خیریه استان احداث شده است.

زارع زاده از اجاره دو سوله از این موقوفه به بخش همودیالیز یزد در قالب درمانگاه تخصصی دیالیز ثمین طب سروش (اسمارت) خبر داد و افزود: این طرح قرار است هفته آینده با حضور وزیر بهداشت مورد بهره‎‎برداری قرار گیرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار