کد خبر: ۴۷۶۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷ 12 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛دبیر اجرایی ستاد مبشران غدیر با اشاره به برپایی ایستگاه‌های خیابانی در جشن‌ها و اعیاد مذهبی در سطح شهر، بر لزوم ساماندهی این ایستگاه‌ها تاکید کرد.علیرضا ثواچه در جلسه هماهنگی داوطلبان راه اندازی ایستگاه مبشران غدیر در یزد به مناسبت ایام دهه ولایت و عید غدیرخم با بیان اینکه ایستگاه های مبشران غدیر امسال به مدت سه شب برگزار می‌شود، اظهار داشت: این ایستگاه‌ها در شب های ۱۶ تا ۱۸ شهریور در ساعات ۱۸ تا ۲۰ و ۲۰ تا ۲۲ برپا و پذیرای شهروندان است.

دبیر اجرایی ستادمبشران غدیر با توجه ویژه به آسیب هایی که در جشن های مذهبی وجود دارد، گفت: ایستگاه های مبشران غدیر باید الگویی باشد برای سایر جشن های مذهبی که در یزد برگزار می شود.

ثواچه در مورد این آسیب ها بیان کرد: یکی از این آسیب ها به وجود آمدن ترافیک و تولید حجم زیادی زباله در خیابان ها است که چهره بدی از این گونه جشن ها در اذهان باقی می‌گذارد.

وی افزود: از دیگر آسیب ها، مکان برپایی ایستگاه های مبشران است که توسط ارگان های ذیربط به دلیل نامناسب بودن مکان، جمع آوری می شوند اما اکنون با تهیه فرم هایی این مشکل رفع خواهد شد.

دبیر اجرایی ستاد مبشران غدیر تاکید کرد: کسانی که تمایل به برپایی ایستگاه مبشران غدیر دارند، باید فرم های مربوطه را تکمیل کنند تا مجوز فعالیت آنها صادر شود.

ثواچه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افتتاح جلسات خانگی نهج البلاغه خوانی گفت: ۱۱۰ جلسه نهج البلاغه خوانی در سطح شهر وجود دارد که علاقه مندان می توانند در این جلسات شرکت کنند.

وی افزود: کتاب نهج البلاغه به قیمت ۸۵۰۰ در دسترس علاقمندان است و هرشخص مستعدی می تواند مربی نهج البلاغه شود و با اعلام آمادگی امکانات لازم در اختیار داوطلبان گذاشته می شود.

دبیر اجرایی ستاد مبشران غدیر ادامه داد: مربیان نهج البلاغه می توانند در گروه تلگرامی شهر دانایی عضو شوند و به سوالات آنها طی ۲۴ ساعت توسط اساتیدی که در گروه هستند، پاسخ داده می شود.

ثواچه با اشاره به اینکه هرماه یک همایش و یک کارگاه آموزشی با حضور حجت الاسلام مهدوی ارفع، از اساتید برجسته نهج البلاغه تشکیل می‌شود، گفت: مربیان نهج البلاغه برای اطلاعات و آموزش بیشتر می توانند در این همایش و کارگاه آموزشی شرکت کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار